Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Vandaag de eerste cat licentie afgewerkt en Goud is tot nu toe easy ViperHD zijn tijden zijn meer een uitdaging (y)...haat wel zo'n sprintjes hou liever van full lap TT tja heb het terug zitten raceverslaving nr.. Sport mode moet nog effe wachten wel al unlockt maar met de gedachte aan Gtsport gaat dat wel terug wat zenuwen ...

Zag ook bij die online TT's dat er nog een aparte registratie is is dat éénmalig of telkens opnieuw , meen dit niet te hoeven doen in voorgaande Gtsport

Zag ook bij die online TT's dat er nog een aparte registratie is is dat éénmalig of telkens opnieuw , meen dit niet te hoeven doen in voorgaande Gtsport
Is eenmalig en alleen bij de 2 linkse, die meer een soort van reclame zijn voor Honda, om hun échte records in de verf te zetten.

Gewoon meedoen volstaat trouwens om die Civic Type R gratis te krijgen.

De HRC Livery Honda Civic Type R (FL5) '22 die in de tijdrit wordt gebruikt, verschijnt later in de game als bonus voor het meedoen aan de Honda Racing eMS GT Fastest Attack 2023 voor iedereen die een tijd in het klassement heeft neergezet.

Ben ook terug begonnen na paar maand niet.
Heb al plat gehaald. Speel met controller.. Heel even goedkoop stuurtje gehad maar te weinig plaats om te zetten.
Iemand tips om die neo classic te winnen op willow springs? Andere 2 lukken perfect.
Mag mij ook altijd toevoegen kristof1982deman

Weet niet meer hoe ik Willow Springs heb gewonnen maar dat was idd een frustrerende.
Ik denk dat het met de Suzuki Escudo (GTPlanet Tune) of de Jaguar XJR .

Vandaag paar daily races gereden met de Gr.3 (Peugeot en Subara BRZ) op Watkins Glen
Resultaten niet slecht maar vind de pit-entry vreselijk,ik doe dat al zo rustig mogelijk en dan krijg je nog penalty.
Buiten dat ergerde ik me aan het feit dat ik eenmaal op de hard stond dat ik enorm veel tijd verloor op de concurrentie.
Ik begrijp dat niet echt.
Laatste race was ik 2de on track met iemand vlak achter mij,maar daarna toch behoorlijk gat toen ik pitstop maakte.
Maak pitstop (normaal eind lap 5 altijd) en wordt uiteindelijk zevende.Verlies nog 3 plaatsen in de laatste 2 rondes terwijl ik nog zo'n 4 - 5 seconden voor lag.
Zou toch moeten volstaan om plaats te behouden dacht ik.Alleen laatste ronde nog penalty gehad toen ik iets te wijd ging in laatste sector maar lag toen al 7de.

Denk dat ik 6 races heb gereden (3X Peugeot en 3X Subaru)
Met Peugeot
P4 (P5 start)
P12 (P13 start) Hard gestart ,eind lap 5 gepit
P15 (P13 start) Hard gesart, eind lap 6 gepit

Met Subaru
P3 (P4 start)
P4 (P5 start)
P7 (P5 start)

Weet niet meer hoe ik Willow Springs heb gewonnen maar dat was idd een frustrerende.
Ik denk dat het met de Suzuki Escudo (GTPlanet Tune) of de Jaguar XJR .

Vandaag paar daily races gereden met de Gr.3 (Peugeot en Subara BRZ) op Watkins Glen
Resultaten niet slecht maar vind de pit-entry vreselijk,ik doe dat al zo rustig mogelijk en dan krijg je nog penalty.
Buiten dat ergerde ik me aan het feit dat ik eenmaal op de hard stond dat ik enorm veel tijd verloor op de concurrentie.
Ik begrijp dat niet echt.
Laatste race was ik 2de on track met iemand vlak achter mij,maar daarna toch behoorlijk gat toen ik pitstop maakte.
Maak pitstop (normaal eind lap 5 altijd) en wordt uiteindelijk zevende.Verlies nog 3 plaatsen in de laatste 2 rondes terwijl ik nog zo'n 4 - 5 seconden voor lag.
Zou toch moeten volstaan om plaats te behouden dacht ik.Alleen laatste ronde nog penalty gehad toen ik iets te wijd ging in laatste sector maar lag toen al 7de.

Denk dat ik 6 races heb gereden (3X Peugeot en 3X Subaru)
Met Peugeot
P4 (P5 start)
P12 (P13 start) Hard gestart ,eind lap 5 gepit
P15 (P13 start) Hard gesart, eind lap 6 gepit

Met Subaru
P3 (P4 start)
P4 (P5 start)
P7 (P5 start)
Pit entry snelheid maakt ni uit. Wel of ge over die volle lijn gaat bij in of uit rijden.

Weet ik,maar dacht altijd dat ik goed zat,
Heb de replays ondertussen gezien,blijkbaar lijn licht raken met wiel en je hebt prijs.

Maar liefst 5 time trials tegelijk momenteel! 🥵

In totaal valt er dus 10 miljoen te verdienen, én gewoon meedoen levert je sowieso ook 2 prize cars op, waaronder de Porsche 918 Spyder ter waarde van 1.6 miljoen. 🥳

Zal dees weekend eens de Sport mode en TT's uit proberen heb nog wat credits nodig zal wel goed komen moet nog een pak circuit ervaringen afwerken nog maar 9 goud en ik dacht ergens te gelezen hebben dat er 24 zijn en dus een hoop credits... net gedaan met de S Licentie al Goud pff die laatste S10 heb ik toch een uurtje zoet mee geweest :wallbash: heb dan nog liever een ful lap dry op de Nordschleife :laugh:

Wel confronterend. Ik denk dat ik er 4 uur over gedaan heb, en ben dan nog een volle seconde trager dan jij :).
Je doet jezelf tekort ;) gaat op en af op andere license testen bent u een seconde sneller , sommige tracks liggen beter voor de ene enz en soms heb je ook wat geluk nodig een slip die goed uitkomt heb 2x geluk had in deze lap 1x op een curb en in die dubbele lange linkse op het einde waar ik menig keer voordien uit de bocht ging.

Net Goud 'eindelijk'gehaald op Suzuka met de Honda in de sport mode TT en viel me dik tegen op sportbanden. 5 races gedaan Daily A en laatste 2 top 5 ... nadat ik door had dat je je wagen als je die in je garage hebt wat kan tunen met de rent car was ik 5 sec trager ik dacht eerst wut happens ben ik zo traag :rofl: en same story als anders in de achterhoede zie weer drivers die denken dat ze in wreckfest zitten.:laugh:

De 787b gekocht en zo makkelijk willow springs gewonnen.
S10licensie en andere zijn veranderd tegenover vroeger. Als ik ga kijken is mijn tijd goed voor zilver maar toch goud in bezit.

Alle menu's afgewerkt. Nu nog die extra menu's.
En de missies. Die toch soms onderste uit de kan halen se. 🥵🥵

Iemand de dagboek Superformula succesvol afgewerkt?
Heb serieus moeite om in top 10 te eindigen.
Gebruik de Praiano Tune,lap times zijn rond de 1'25"...-1'27"....
Totaal niet goed genoeg om tijd te winnen op de leiders.
Je zou constant 1'22"..; of sneller moeten kunnen rijden.
Ben dus 3- 5 seconden off pace. :help:

Iemand de dagboek Superformula succesvol afgewerkt?
Heb serieus moeite om in top 10 te eindigen.
Herinner me die niet als moeilijk. Ik heb daar de Honda '23 gebruikt, met default settings denk ik. Voor die races kun je de game wel op Easy zetten, al staat het misschien al op Easy? :laugh:

(linksboven op het GT-logo klikken, dan Options, en daar Race Difficulty)

Wel lange races (en met een pitstop dacht ik?) dus niet verwachten dat je al na 3 bochten aan de leiding rijdt. Je moet ze ook niet alledrie tegelijk doen. Mocht je geen tijd of goesting meer hebben, kun je de game afsluiten na elke race... maar dan moet je de volgende keer wel direct verderspelen. Je kunt tussendoor geen andere races of time trial doen.

Daily race A eens geprobeert 3 de race prijs met een toepasselijk uiterlijk :laugh:
Had zelfs niet de gele vlag gespot en 3sec aan m'n ... 😋

Terug
Bovenaan