Gran Turismo 7

Racing PS5 PS4 Gran Turismo 7

IMG-8748.jpg

Leuke TT. Toch 2u geprutst. Hopelijk safe voor nog eens goud nu
 
Ahja, hebben jullie die TT op Suzuka ook gedaan? Is zogezegd voor -18, heb daar gewoon wat ingevuld hoor 😝

Na 1 hotlap al op 3.8%. Een miljoen is een miljoen… en snel verdiend 😝
 
Ahja, hebben jullie die TT op Suzuka ook gedaan? Is zogezegd voor -18, heb daar gewoon wat ingevuld hoor 😝

Na 1 hotlap al op 3.8%. Een miljoen is een miljoen… en snel verdiend 😝
Idd die leeftijd is :tongue: en al die andere vragen pff wel kga nu echt geen Honda kopen door deze TT :laugh:
nu 2 races gewonnen in de Daily A en is het mijn gedacht of zijn die Spanjaarden de meest idiote racers weer 1 die niet tegen zn verlies kan en er in de laatste lap een boeltje van maakt. Was in de laatste race getuige zat op plaats 5 en nr 4 katapulteerde nr 2 en 3 en kon net langszij nog 2de gefinisht.:coolbrows:
 
Laatst bewerkt:
Idd die leeftijd is :tongue: en al die andere vragen pff wel kga nu echt geen Honda kopen door deze TT :laugh:
nu 2 races gewonnen in de Daily A en is het mijn gedacht of zijn die Spanjaarden de meest idiote racers weer 1 die niet tegen zn verlies kan en er in de laatste lap een boeltje van maakt. Was in de laatste race getuige zat op plaats 5 en nr 4 katapulteerde nr 2 en 3 en kon net langszij nog 2de gefinisht.:coolbrows:

Spanjaarden of Russen lijken mij ook vaak de ambetantste van de hoop idd. Zou ook nog is online moeten spelen. Interlagos met Gr.3’s deze week is wel ne fijne.
 
Herinner me die niet als moeilijk. Ik heb daar de Honda '23 gebruikt, met default settings denk ik. Voor die races kun je de game wel op Easy zetten, al staat het misschien al op Easy? :laugh:

(linksboven op het GT-logo klikken, dan Options, en daar Race Difficulty)

Wel lange races (en met een pitstop dacht ik?) dus niet verwachten dat je al na 3 bochten aan de leiding rijdt. Je moet ze ook niet alledrie tegelijk doen. Mocht je geen tijd of goesting meer hebben, kun je de game afsluiten na elke race... maar dan moet je de volgende keer wel direct verderspelen. Je kunt tussendoor geen andere races of time trial doen.
Zal eens proberen op easy,staat nu hard.
 
Das toch ook wel van de pot gerukt.
Om de classic car trophy te krijgen moet je 3 classics kopen: Ferrari, Jaguar en Ford.
Diene enen Ferrari staat nu bij de legendarische auto's: 20 miljoen....
In het verleden koste deze maar 9 miljoen
 
Idd. Zotjes 🙄

Gelukkig had ik die toen al gekocht en mis ik enkel bijna 20 mill wagens van de legend dealer dus die kunnen gelukkig niet veel stijgen.

Heb men TT met die 918 spider nog aangepast naar 1.16.086. Nu ben ik wel zeker. Zat al op 2.93% en wou t ni riskeren 😂

Nu op 2.73% na nog is 80km te doen.
 
Das toch ook wel van de pot gerukt.
Om de classic car trophy te krijgen moet je 3 classics kopen: Ferrari, Jaguar en Ford.
Diene enen Ferrari staat nu bij de legendarische auto's: 20 miljoen....
In het verleden koste deze maar 9 miljoen

Ouch. Eventueel wat andere auto's verkopen. Wel opletten dat je niet de Jaguar en Ford verkoopt. 😅
 
Ouch. Eventueel wat andere auto's verkopen. Wel opletten dat je niet de Jaguar en Ford verkoopt. 😅
Heb nu net geen 20 miljoen staan. Dacht dat zal wel genoeg zijn voor de Jaguar en de Ferrari... NOT.
En verkopen wil ik ook nie, want on the long run wil ik ze allemaal...
Eigenlijk als je het bekijkt kost die Ferrari 200 euro. In de PS store is het nl 20 euro voor 2 miljoen credits...
 
Grote update morgen!
  • nieuwe introfilm
  • 7 nieuwe auto's
  • nieuw circuit "Lake Louise" (sneeuw rally in Canada)
  • 3 nieuwe menu's
  • heel wat nieuwe events
  • wekelijks 5 events met extra prijzen
  • nieuwe "Master License" met 50 nieuwe uitdagingen
  • splitscreen nu tot 4 spelers op PS5
  • Sophy AI als tegenstander in Arcade races
  • nieuwe Scapes "Polyphony Digital Tokyo Office"
Nieuwe auto's:
  • Dodge Charger R/T 426 Hemi '68
  • Dodge Challenger SRT Demon '18
  • Lexus LFA '10
  • Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II '91
  • NISMO 400R '95
  • Porsche 911 GT3 RS (992) '22
  • Tesla Model 3 Performance '23




 
Laatst bewerkt:
Ze hebben er is werk van gemaakt. Enkel wil ik graag een nieuw gewoon circuit. Hoelang wachten we al op Silverstone bv 😝

Hoelang moeten we wachten op al de klassieke circuits die in de eerste GT's zaten? Ik zal ze maar niet opnoemen want het zijn er heel wat. De circuits in steden zoals Rome, London, Madrid. 😍

Ik ben voor niks opnieuw begonnen met GT 4. 😍

Leuke update, excuus om GT7 nog es te spelen.
 
Laatst bewerkt:
Hoelang moeten we wachten op al de klassieke circuits die in de eerste GT's zaten? Ik zal ze maar niet opnoemen want het zijn er heel wat. De circuits in steden zoals Rome, London, Madrid. 😍

Ik ben voor niks opnieuw begonnen met GT 4. 😍

Leuke update, excuus om GT7 nog es te spelen.

Ja idd. Autumn Ring bv… Seattle zou k ook al heel lang terug willen :)
 
Met de Master licence begonnen Nationaal A en B afgewerkt alles goud net zoals de normale licentie heb je 5 klasse dus nog de internationale A en B en dan de S. Zal voor later zijn zie het nut niet in van deze Master licentie behalve de uitdaging' men had beter hun energie in meer tracks gestoken.:thinking:
 
SuperGT heeft een mooi overzicht van de changes :

Ik besef wel dat ik nog enorm veel te doen heb eigenlijk. Zit nu ruim over 100u, maar ik denk dat ik zeker nog voor 100u meer heb eer ik alles gezien/gedaan/gecleard heb. Heb bvb nog maar enkele Missions gedaan, en Circuit Experiences nog geen enkele. Nu ineens nog 50 Master License tests erbij ook.
 
Terug
Bovenaan