Gran Turismo 7

Racing PS5 PS4 Gran Turismo 7

Mijn rempunt ligt meestal rond de 150 meter.
Heb meer problemen om de rijlijnen optimaal te gebruiken,ben iets meer terughoudender in het opzoeken van de track-limits,probeer curbs zelfs zoveel mogelijk te vermijden.
Alleen voor de RB ring TT met de Nissan gebruik ik elke inch van het circuit,de auto is vrij stabiel,bij sommige auto's vlieg je 2 kilometer van de baan als je iets van curb meepakt.

Wel vaak rood in eerste sector daardoor.
Als je die goed doorkomt is dat zo bepalend voor uw lap-time.
Daar lag voor mij de grootste marge om te verbeteren.
 
Alle assists uit, behalve countersteer, en zet die maar op Strong. TCS 0. Met die settings is de auto behoorlijk voorspelbaar en is het alleen nog maar een kwestie van de laatste chicane overleven. 😅

Alles goud hier nu... Goodwood kan in theorie nog wel beter (OPT enzo) maar die laatste chicane he 😭
Barcelona mss nog eens met een andere auto proberen. Al een respectabele tijd neergezet met de 458, maar aan de top lijkt de 650S populair.

Bekijk bijlage 22968

Goud is al .549 op Catalunya nu 😁 ik zit op 1:47.2xx na een tiental rondjes met de 650S. Wel een van men betere Gr3 wagens. Ga op zen minst nog ne seconde moeten vinden.

Met de AM vandeweek is proberen met counter steering strong. Tegenwoordig rij k vaak met alle assists uit (excl ABS ofc) of hoogstens CS op weak.
 
K zag die 2J terug staan en wist dat ge die kunt winnen door alle missies gold te halen. Na 60min kloten éindelijk die 2 drift missions gold behaald! Bij deze alle license tests, circuit experiences en missions gold 😎 nu nog grinden voor 52 auto’s en dan is’t toch echt wel 100% completed 😂
 
Trouwens een fijne C race deze week! Brands hatch op RS met Gr4’s.

Vindk echt een toffe baan waar ge goed op kunt vlammen als ge de bochten correct weet te nemen.
 
de wall of champions is terug met Dragon Trail Gr.3 TT 😅

Zit op 0.376 van gold maar als ge dan een mooi rondje rijdt moet ge de fameuze chicane nog overleven 😂
 
Van de ene beruchte chicane naar de volgende. Is Goodwood je nog gelukt?

Dragon Trail is qua chicane wel een pak makkelijker. Vlak ervoor begint een nieuwe sector en reset de ghost. Gewoon volgas meesturen. 🥵
 
Morgen 3 nieuwe auto's.
  • Garage RCR Civic *
  • Honda Civic Type R '22
  • MAZDA3 Gr.4
* Winnaar van de Gran Turismo Award op de 2017 SEMA autoshow.

This Honda Civic is one such JDM styled custom car to win the Gran Turismo Award in 2017, an award which is given to the very best custom cars on show at SEMA.

In 2006, owner Philip Robles purchased an almost stock condition 1992 model EG Civic and began work on gradually customizing it with his son Jesse. Their aim was to compete in regional Time Attack and Time Trial classes on circuits in the Southwest. There was a 10-year span of continuous track weekends that resulted in several Time Trial and Time Attack championships.

In 2017, Philip was asked to display the Civic at the SEMA booth of Mackin Industries, an importer of tuning parts in the USA. This prompted the car to be further customized and refreshed for the show. The most obvious modification to the car is the wide body kit from Japanese aero brand Pandem along with a front splitter and rear wing. Another notable feature is the bold design of the carbon fiber hood which was based on a design by Japanese tuner– J’s Racing. The interior has been stripped bare and reinforced with a roll cage, leaving only a single bucket seat. The original engine has been swapped out for a Honda K24 inline-4 unit. When this car appeared at the 2017 SEMA show the engine was naturally aspirated, but it later underwent an extensive tuning process, adding a turbocharger and greatly increasing the engine power. The transmission is a 5-speed sequential gearbox made by Quaife for K-series engines.


 
Nice ga er dees weekend wellicht EINDELIJK aan beginnen alles in VR geen 5 LG's :laugh:de verwachtingen zijn hoog :love: gaat wellicht net zoals bij GTsport nonstop zijn🏁
 
Van de ene beruchte chicane naar de volgende. Is Goodwood je nog gelukt?

Dragon Trail is qua chicane wel een pak makkelijker. Vlak ervoor begint een nieuwe sector en reset de ghost. Gewoon volgas meesturen. 🥵

Niet meer geprobeerd 😅 t zijn weer zilvers de laatste TT’s. Zit wel op een paar 10’en telkens maar dan nog eens een paar er vanaf doen blijft moeilijk.

Moet ook terug meer beginnen grinden. Weer die 20 mill cars gemist omdat ik niet genoeg credits had 😅
 
Wel een vragenlijst moeten invullen om te kunnen deelnemen aan de Hond Civic TT's .
Die op Tsukuba is wel fun.
 
De laatste licenses zijn écht niet gemakkelijk hoor. Dan mag je met een jaren '60 LMP op een nat Spa rondglijden, of moet je het ronderecord van Laguna Seca verbreken in een Super Formula.

Die Laguna Seca license ging toch nog vrij vlot. Was wel effen aanpassen aan het grote snelheidsverschil tegenover de license-proeven tot dan toe. Op zo'n moment krijg je toch echt wel bewondering voor F1 piloten ?! Ik denk dat ik voor S1 tem S9 gemiddeld een half uur per proef nodig had voor goud.
Maar inderdaad: Fuck S10 !! Dat is dus de moeilijkheidsgraad die ik me herinner van ten tijde van GT3. Gisterenavond aan 1 stuk bezig geweest en op 0.2" van Goud gestrand. Toen keek ik op de klok en het was bijna 1u, terwijl ik normaal om 22u in bed lig. Vanavond zal het dan wel vrij snel lukken (hoop ik :p) want uiteindelijk toch vaak runs waar ik toch ongeveer nog een halve seconde sneller was, maar het telkens in Blanchimont verkeerd afliep. Op het einde begon ik ook daar wel de juiste lijn én snelheid te vinden.

Vergeet ook de missies en circuit experience niet, beide een pak moeilijker dan in GT Sport. Tot slot kun je online een wekelijkse time trial vinden waar de vereiste tijd wordt bepaald door de allerbeste spelers. Daar ga je gegarandeerd vloeken.

Missies heb ik er een drietal gedaan en vielen nog wel mee, geen idee of die geleidelijk aan moeilijker worden. Circuit experience herinner ik me nog van GTS, en die heb ik in GT7 nog niet geprobeerd. Alleszins nog genoeg te doen dus.

Op dat vlak vind ik het wel spijtig hoe dat Café toch heel wat zaken totaal niet covert. Zo kreeg ik dus de End Credits te zien terwijl ik zelfs nog niet eens mijn IB license had.

Maar misschien ben je zélf gewoon beter geworden. :tongue:

Dat betwijfel ik, omdat ik ook vele jaren gewoon geen GT gespeeld heb, en GTS heb ik ook niet zo frequent gespeeld. Wat wellicht wél meespeelt is dat de controllers (want ik speel zonder stuur) vandaag de dag veel beter zijn dan ten tijde van de PS2. Ik herinner me zelfs nog dat ik in het begin gas/rem deed met X/vierkant en schakelen met de schouderknoppen (omdat dat toen de default was), wat natuurlijk compleet onzin was. Met die schouderknoppen in combinatie met haptics gaat het doseren van gas/rem zoveel gemakkelijker.
 
Effen al wat terug gelezen in dit topic, en blijkbaar zijn in april de tijd voor gold op de S-proeven sowieso moeilijker geworden. Dus mijn Golds zijn sowieso al meer waard dan de Golds van de anciens hier :D.
Moet ook nog eens wat meer spelen met de settings, want ik lees hier ook over TCS, controller sensitivity bij sturen, countersteer, e.d. terwijl bij mij gewoon alles op default nog staat (behalve dat ik manueel schakel).

BTW, als er zijn die nog actief spelen en nog iemand extra in hun friendslist willen om mee te vergelijken, mogen ze me altijd een invite sturen...
 
Gas en rem met rechter joystick sinds GT2 (sturen linkse joystick, manueel schakelen met triggers). Never looked back. :D
 
Effen al wat terug gelezen in dit topic, en blijkbaar zijn in april de tijd voor gold op de S-proeven sowieso moeilijker geworden. Dus mijn Golds zijn sowieso al meer waard dan de Golds van de anciens hier :D.
Moet ook nog eens wat meer spelen met de settings, want ik lees hier ook over TCS, controller sensitivity bij sturen, countersteer, e.d. terwijl bij mij gewoon alles op default nog staat (behalve dat ik manueel schakel).

BTW, als er zijn die nog actief spelen en nog iemand extra in hun friendslist willen om mee te vergelijken, mogen ze me altijd een invite sturen...
Username op psn gewoon ViperHD? Dan add ik u wel eens. :)
 
Zal u ook eens een invite sturen heb er al meerdere members ...leuk om tijden te vergelijken .... wou in't weekend beginnen maar was met de bedrijf opendeurdagen van dienst dus nog een week uitgesteld :crazy:
 
Vanavond zal het dan wel vrij snel lukken (hoop ik :p) want uiteindelijk toch vaak runs waar ik toch ongeveer nog een halve seconde sneller was, maar het telkens in Blanchimont verkeerd afliep. Op het einde begon ik ook daar wel de juiste lijn én snelheid te vinden.

Het was uiteindelijk gisteren pas dat ik nog eens GT7 speelde, en dan toch relatief vlot gold gehaald op S-10. Relatief... want duurde dan toch nog bijna een uur, maar op dat moment toch al direct weer bijna een seconde van mijn vorige beste run van de avond, en een halve seconde sneller dan mijn vorig record, wat eigenlijk betekent dat er nog serieus marge is.
Met die proef had ik wel serieuze Trackmania vibes. Je kan je niet veel permitteren of je run is om zeep, en dat het meest tricky stuk dan nog op het einde komt (Blanchimont), helpt ook niet echt om er rap door te vliegen :).

Thanks aan jullie die al een invite stuurden. Moet wel nog eens bekijken, want om de een of andere reden zie ik nog altijd niemand anders staan in de Friends leaderboards, zelfs niet op license B-1.
EDIT: of jullie zijn allemaal pas begonnen :), want ik zie nu in de video van @pcmfocus mezelf wel staan op de ranking.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan