Gran Turismo 7

Racing PS5 PS4 Gran Turismo 7

Aha! Op reddit hebben ze dé grind race gepost.

Kort samengevat: zorgen dat je CE gold hebt op Daytona en collector level 50. Vervolgens die Abarth 595 SS ‘70 engine swappen + vol tunen en die Tomahawk X downtunen.

Custom race starten op Daytona tri oval en 26 ronden als afstand nemen. 20min later 1.548.000 credits rijker als je clean race bonus haalt door die Tomahawks ni te raken tijdens t inhalen en dubbelen + niet over de gele lijn gaan blijkbaar 😝

 
Laatst bewerkt:
INet gedaan met de Master licentie IA alles goud nu nog enkel de laatste 10 voor S. in de eerste 4 cat zaten toch wel enkele pitige tussen, zie dat Goldrusher erook aan begonnen is :thumb: anders nog niet veel tijden op de leaderboards :oink:

Moet nog de Jag van Hagerty hebben hopelijk ook geen 20M credits:rofl: en den plat is binnen is toch precies simpeler dan GTSport

IA-10 was wel effe een aanpassing van de relatieve snelle road wagens naar dit monster :love:

 
Licenties nog niet begonnen,zal wel nodige moeite hebben om zilver te halen denk ik.
Alle Time Challenges praktisch altijd zilver.
Als ik naar de leaderboards en mezelf vergelijk met sommige hier,voel ik me echt traag.

Nu ook met de Mercedes op Interlagos tijd van 1'47"0.... en nog een seconde trager zijn dan jullie :eek:
Kan echt niet veel sneller dan dat als je hier beetje apex mist is uw ronde om zeep,je moet al inch perfect rijden.

Met de Honda Civic Green Hell TT was ik tevreden met brons,niet echt veel moeite gedaan.
Als je ziet dat je 10 seconden vanaf target time voor zilver zit moet je je conclusies trekken.

Na de update die de leaderboards had gewist de 1.34 of 1.35 dacht ik moet ik bij meeste wagens de TC op 2 zetten terwijl ik ervoor op 1 kon rijden.
Heb net als devil opeens meer moeite om in te sturen na deze update.

Als ik online race verlies ik vaak tijd in (relatief) tragere bochten en het accelereren erna,bvb op Interlagos die laatste linkse voor het rechte stuk op te komen,zie ik ze zo weg accelereren en slipstreamen heeft amper of geen effect.
Nog voorbeelden Deep Forest bocht voor je de tunnel inrijd , Laguna Seca laatste bocht, Watkins Glenn de sectie na de tweede tijdsopmeting (bochten juist na de strafsector), Suzuka de Spoon en hairpin, Road Atlanta de dubbele rechts voor het lange rechte stuk, Monza de Lesmos,enz....
De transmissie staat op automatisch maar weet niet of dat de reden is.
Heb tijdje geprobeerd om manueel te schakelen, maar dat lukt niet echt goed.
Chase came is camerastandpunt, cockpit view en bumbercam ook al (zonder succes) geprobeerd.
 
Heb dit nog niet opgemerkt kan me wel voorstellen als je steeds rijd met dezelfde wagens dan gaat dit idd opvallen.
Kwa snelle tijden als je trager bent en je rijd met TC1 of hoger of andere hulpmiddelen dan moet je niet ver zoeken TC vertraagd je wagen aanzienlijk is enkel aangewezen bij sommige voertuigen die gevoelig zijn om te spinnen of natte ondergrond.

De Master S licentie binnen wel S10 nog niet goud de enige die ontbreekt ,zilver daar nu op 5 tienden van de doeltijd :wallbash: no room for error , ga deze later nog effe proberen nu effe een racepauze inlassen.
 
Met Peugeot RCZ Gr.3 kan ik op TC1 rijden,Ferrari Gr.3 ook nog,maar de rest Porsche,Mercedes op TC2 anders spin ik inderdaad bij het accelereren.
 
Ey die master license tests zijn best pittig 😅 sommige gaan vlot maar bv la source nemen met die porsche RS heeft me bijna 30min gekost.
 
Ook nog zoiets,de gepeperde clubman & Gr.3 events kan ik niet winnen of toch heel moeilijk.
Zal daarvoor difficulty op easy moeten zetten zeker.
 
Ey die master license tests zijn best pittig 😅 sommige gaan vlot maar bv la source nemen met die porsche RS heeft me bijna 30min gekost.
Weet niet hoe ver je zit in de Master licentie maar het word 'leuker' vanaf IA en S :tongue:

Net de laatste afgewerkt S10 en alles goud nu heb wel moeten zondigen op Suzuka met de Honda en heb TC op 1 gezet maakte een wereld van verschil :shy:
 
Weet niet hoe ver je zit in de Master licentie maar het word 'leuker' vanaf IA en S :tongue:

Net de laatste afgewerkt S10 en alles goud nu heb wel moeten zondigen op Suzuka met de Honda en heb TC op 1 gezet maakte een wereld van verschil :shy:

Heb enkel de B gedaan nu. Komende dagen nog is verder doen.
 
Er ook aan begonnen Master B alles goud maar wel wat moeite gehad met de Ford Sierra op Road Atlanta en de Porsche op Spa.
Met de Mazda laatste bocht van St.Croix ook wat gestruggled.

De A 2 goud tot nu toe maar heb er ook maar drie gedaan.
De Ferrari in Tokyo mag ik al vergeten,geraak zelfs niet onder de 28" .
 
Toch alles op goud gekregen in Master A en B.
Wel enorm frustrerende Tokyo tests (Met Ferrari en Porsche op nat wegdek)
Blijkbaar kun je de auto waar je je examen mee aflegt winnen.
 
[hele rant over niet weten waarom je zoveel trager bent]
Heb tijdje geprobeerd om manueel te schakelen, maar dat lukt niet echt goed.

Je geeft zelf het antwoord. Rijden met automatisch schakelen is toch echt een pak trager dan manueel schakelen, is al altijd zo geweest in Gran Turismo. Ik zou dus toch willen aanraden om het te proberen. Gewoon de default controls (X upshift, Vierkantje downshift). Als je automatisch gewoon bent, is dat in het begin inderdaad wel vloeken en zit je in bochten gewoon heel vaak in verkeerde gear, en mis je vaak tussen up en down, maar echt lang duurt dat toch niet volgens mij. De voldoening is des te groter achteraf.
 
Je geeft zelf het antwoord. Rijden met automatisch schakelen is toch echt een pak trager dan manueel schakelen, is al altijd zo geweest in Gran Turismo. Ik zou dus toch willen aanraden om het te proberen. Gewoon de default controls (X upshift, Vierkantje downshift). Als je automatisch gewoon bent, is dat in het begin inderdaad wel vloeken en zit je in bochten gewoon heel vaak in verkeerde gear, en mis je vaak tussen up en down, maar echt lang duurt dat toch niet volgens mij. De voldoening is des te groter achteraf.
Zeer zeker ja.

Zover ik weet is dat in elke game toch zo of toch die van de laatste jaren of die ik speel. xD

Bij automaat gaat ge bijna nooit in de perfecte versnelling zitten en dan moet hij ineens terugschakelen terwijl je dit handmatig zelf doet voor de bocht bij afremmen om dan vol gas uit de bocht te gaan. Kunt ook wat langer doortrekken of als ge juist voor een bocht zit waar de automaat gaat gaan opschakelen, terwijl dat niet nodig is door de aankomende bocht enzovoorts..
 
Toch alles op goud gekregen in Master A en B.
Wel enorm frustrerende Tokyo tests (Met Ferrari en Porsche op nat wegdek)
Blijkbaar kun je de auto waar je je examen mee aflegt winnen.

Die met de Porsche hadk na nog geen 10x gedaan. Maar heb Tokyo 100x als grind gereden dus weet wel hoe die bocht te nemen.

Die met de Ferrari was andere koek. Na 75km zelf proberen en nog 0.3 van goud af te zitten heb k die demo is bekijken. Blijkbaar remde ik teveel op t stuk na de tunnel. 10min later had k goud.
 
Ik heb vroeger vaak GT gespeeld. (denk GT3)
Kriebelt om er toch nog eens aan te beginnen.
Is het nog de moeite om deze te kopen? (Of is GT8 al voor binnenkort?)
 
Terug
Bovenaan