Gran Turismo 7

Racing PS5 PS4 Gran Turismo 7

K vind die Genesis VGT wel proper ook.

Die nieuwe TT op Watkins Glenn is trouwens easy gold. Denk dat k nog nooit na 20min op 2.44% zat dus ook nog vrij safe. Heb met die Shelby wel fameus liggen kloten voor dat S license dus had recent wel wat track ervaring opgedaan. Rij anders amper op die baan.
 
Deze week minder makkelijk.

Met de Bugatti VGT, op zich een zeer goeie auto, kunt niks verkeerd doen zelfs met TCS op 0.
Kyoto een leuk circuit ook.

Maar zowel sector 1 als 2 hebben een hele lastige chicane die je voor goud echt "op hoop van zegen" moet nemen. Als je die allebei hebt overleefd kun je achterover leunen, de rest van het rondje is simpel. Letterlijk volgas tot de laatste bocht, daar hooguit wat lossen.
 
Idd, die Bugatti is zowat men meest gereden auto denk ik maar op die TT haal ik zelfs nog geen zilver šŸ¤”

De Mclaren is nu ook terug beschikbaar in de legend dealer. Vandeweek ook eindelijk de 917 kunnen kopen. Nog 4 autoā€™s te gaan nu šŸ˜Ž
 
Vrolijk kerstfeest! In het menu van de game spelen er momenteel kerstliedjes Ć©n Polyphony deelt cadeautjes uit. šŸŽ„
Wie tussen 15 en 25 december en tussen de game speelt, krijgt elke dag een extra roulette ticket, maximaal 5 in totaal:
  • dag 1: 6-star roulette ticket (parts)
  • dag 2: 100,000 credits
  • dag 3: 6-star roulette ticket (engine)
  • dag 4: 5-star roulette ticket
  • dag 5: 250,000 credits
En een gelukkig nieuwjaar, want tussen 26 december en 7 januari loopt de actie nog eens! šŸŽ‰
  • dag 1: 6-star roulette ticket (parts)
  • dag 2: 4-star roulette ticket
  • dag 3: 6-star roulette ticket (engine)
  • dag 4: 200,000 credits
  • dag 5: 5-star roulette ticket
Wie ooit Gran Turismo Sport heeft gespeeld, krijgt tussen 27 december en 1 februari nog een extra geschenkje. šŸŽ
Op 31 januari stopt namelijk de ondersteuning van die game, alle spelers krijgen een gratis auto:
  • 6-star roulette ticket (car)


i13dNkuH4CakY.jpg
 
waarom kunnen ze niet gewoon wat extra kampioenschappen toevoegen ofzo?
er zijn 3 races die iets of wat geld opbrengen.
spa 1hour race
sardegna 15ronden
le mans 30min
kunnen ze niet gewoon op elk circuit een 1hour of 30min race maken?
ben het stilletjes beu om telkens dezelfde races te rijden
of vb een kampioenschap voor de gr2 , gr3 of gr4 wagens.
of een generator die zelf kampioenschappen maakt op basis van enkele opties die man kan kiezen.
 
waarom kunnen ze niet gewoon wat extra kampioenschappen toevoegen ofzo?
er zijn 3 races die iets of wat geld opbrengen.
spa 1hour race
sardegna 15ronden
le mans 30min
kunnen ze niet gewoon op elk circuit een 1hour of 30min race maken?
ben het stilletjes beu om telkens dezelfde races te rijden
of vb een kampioenschap voor de gr2 , gr3 of gr4 wagens.
of een generator die zelf kampioenschappen maakt op basis van enkele opties die man kan kiezen.

Beetje late reactie, maar ik volg je wel. Ik mis echt wel een deel extra 30' races. Een uur moet voor mij niet, zou vaak wegens tijd niet gemakkelijk zijn om aan te beginnen, maar 30' races zou echt veel fijner zijn.
 
Iemand tips voor de S-5 license? Ik geraak onmogelijk aan die gouden tijd, en als ik het internet mag geloven is het ook zo goed als onmogelijk sinds de grote update. Iemand die deze recent nog gehaald heeft?
 
Iemand tips voor de S-5 license? Ik geraak onmogelijk aan die gouden tijd, en als ik het internet mag geloven is het ook zo goed als onmogelijk sinds de grote update. Iemand die deze recent nog gehaald heeft?
Is zeker doenbaar trial en error . Als het nu niet lukt effe een pauze inlassen kan wonderen doen ...

Als je met een controller werkt dan kan met de steering sensitivity aan te passen je al een stuk soepeler.... hoeveel is afhankelijk van uw rijstijl ik raad aan om 5 tot en met 7 uit te proberen . Lichte input is key bji de ofroad events.

Wat betreft het traject ...die eerste grote bocht rechts in het begin is vol zijdelings te nemen maar die linkse bocht erna met een bobbel er net voor waarvoor de de juiste lijn/snelheid moet hebben of je vliegt in de omheining is een k"t bocht maar deze bepaald of je al dan niet goud hebt veel tips daarvoor heb je niet het gevoel dicteert . De laatste S bocht is zo weing mogelijk driften en dan de lijn naar de finish is gevaarlijk met die irritante bobbel stuur recht houden is de boodschap.

edit dit kan helpen
 
Laatst bewerkt:
Is zeker doenbaar trial en error . Als het nu niet lukt effe een pauze inlassen kan wonderen doen ...

Als je met een controller werkt dan kan met de steering sensitivity aan te passen je al een stuk soepeler.... hoeveel is afhankelijk van uw rijstijl ik raad aan om 5 tot en met 7 uit te proberen . Lichte input is key bji de ofroad events.

Wat betreft het traject ...die eerste grote bocht rechts in het begin is vol zijdelings te nemen maar die linkse bocht erna met een bobbel er net voor waarvoor de de juiste lijn/snelheid moet hebben of je vliegt in de omheining is een k"t bocht maar deze bepaald of je al dan niet goud hebt veel tips daarvoor heb je niet het gevoel dicteert . De laatste S bocht is zo weing mogelijk driften en dan de lijn naar de finish is gevaarlijk met die irritante bobbel stuur recht houden is de boodschap.

edit dit kan helpen
't is gelukt. Die Dirt challenges in GT zijn toch altijd iets speciaal moet ik zeggen. Was de eerste license test waar ik echt moeite mee had.
 
Iemand tips voor de S-5 license? Ik geraak onmogelijk aan die gouden tijd, en als ik het internet mag geloven is het ook zo goed als onmogelijk sinds de grote update. Iemand die deze recent nog gehaald heeft?

Wat voor eender welke license helpt is te spelen met de Demo Ghost aan en die 0.3ā€ of zo voor te laten lopen. Dan zie je heel goed welke lijn die neemt en waar jij tijd verliest (of juist wint).
 
Wat voor eender welke license helpt is te spelen met de Demo Ghost aan en die 0.3ā€ of zo voor te laten lopen. Dan zie je heel goed welke lijn die neemt en waar jij tijd verliest (of juist wint).
Op zich lukt het wel qua lijnen moet ik zeggen. Het is gewoon die ene foutloze ronde neerzetten. Ik vind het met controller een pak moeilijker om consistent te zijn.
Ik kijk al uit naar je post over S-10 :D
Laat ik maar eerst een beginnen met S7-S8-S9 :unsure:
 
Daarstraks voorā€™t eerst is meegedaan met de manufacturers cup. Eerste 2 ronden gemist maar zag nu Mt Panorama. Heb me bij Mclaren ingeschreven en daā€™s echt wel ne fijne wagen op dat circuit. Eerste keer P4 in Q, pech gehad de eerste ronde maar toch van P9 na men penalty makkelijk tot P2 gereden.

Dacht k doe hem nog is. Ff een Maxke gedaan. Pole met meer als sec verschil, fastest lap, clean race, start to finish P1 gereden. 20sec los šŸ˜
 
Dragon Trail net ook P1 de 2e race. Eerste race slechte Q en van P13 naar P8 gereden.

Laatste race vanā€™t event dan 4e in Q. Vrij snel tot P2 geraakt en dan 8/11e ronde P1 kunnen pakken en niet meer weg gegeven.

Die manufacturers cup is precies 10x aangenamer als de gewone sport mode. Isā€™t het format van langere races dat iedereen iets minder opgefokt rijdt?
 
Terug
Bovenaan