Gran Turismo 7

Racing PS5 PS4 Gran Turismo 7

Stom vraagje, vraag me af of ik de enige ben die tijdens het rijden blijkbaar bij het sturen regelmatig L3 per ongeluk indruk. Ik ben me daar niet van bewust, maar bij replays zie ik me gewoon bij veel bochten mijn lichten trekken wat blijkbaar via L3 gebeurt. Heb het nu maar uitgezet in de controls.
 
Dees weekend PSVR2 en GT7 van onder het stof gehaald en was weer enkele uurtjes zoet ... Moest men nu een aparte trophy lijst hebben voor PSVR dat zou de max zijn. Driveclub had dat maar dat waren 2 afzonderlijke games , nu in mijn ervaring is GTVR toch iets moeilijker dan de GT 'Flat' exp terwijl ik in DC net het omgekeerde ervaren had ...nuja is persoonlijk gevoel :crazy:

nog een circuit ervaring afgewerkt heb er nog wat te gaan ... ietsvoor als er terug stof op ligt :laugh:

 
Laatst bewerkt:
Als ik dat zie, kriebelt het toch weer om een PSVR2 in huis te halen. Ziet er echt vet uit.
Nu ja, anderzijds ligt er hier nog altijd een PSVR die ik eigenlijk nauwelijks gebruikt heb, omdat het altijd zo een gedoe was om alles aan te sluiten.
 
Tijdens grotere update zijn er geen weekly challenges in die week.
Donderdag terug update blijkbaar met 3 nieuwe auto's
Ene Audi R8,Lamborghini Urus en de gewilde Toyote Gt-One.
Dus normaal gezien geen weekly challenge vanaf donderdag/vrijdag.
 
Hele makkelijke Time Trial deze week. Op de Daytona-ovaal met de supersnelle Chaparral 2X.
Gewoon de hele ronde volgas en zo dicht mogelijk langs de binnenkant blijven. Gratis 2 miljoen in amper 35 seconden.

Eigenlijk wel een behoorlijk belachelijke Time Trial dit. Al denk ik wel dat ze de limiet voor Gold verlaagd hebben. Is dat normaal niet 2.5% ? Nu is het 1%, en je moet dan toch echt al een stuk over de gele lijn blijven om dat te halen. Met controller is het vooral uitdagend om in de bochten mooi op die lijn te blijven en niet ineens wijd te gaan. Wellicht wel gemakkelijker als je de sensitivity verlaagd, maar met default settings is het me toch ook gelukt in een rondje of 5.
 
Eigenlijk wel een behoorlijk belachelijke Time Trial dit. Al denk ik wel dat ze de limiet voor Gold verlaagd hebben. Is dat normaal niet 2.5% ? Nu is het 1%, en je moet dan toch echt al een stuk over de gele lijn blijven om dat te halen. Met controller is het vooral uitdagend om in de bochten mooi op die lijn te blijven en niet ineens wijd te gaan. Wellicht wel gemakkelijker als je de sensitivity verlaagd, maar met default settings is het me toch ook gelukt in een rondje of 5.

Zilver momenteel,heb idd moeite om laag te blijven,schiet soms naar boven en onder.
Weet niet op hoeveel gevoeligheid staat,maar zal eens proberen met een lagere instelling.
 
Donderdag terug update blijkbaar met 3 nieuwe auto's
Ene Audi R8,Lamborghini Urus en de gewilde Toyote Gt-One.
Bij deze bevestigd.
  • Audi R8 Coupé V10 plus '16
  • Lamborghini Urus '18
  • Toyota GT-One (TS020) '99
Verder ook 3 nieuwe events en een nieuw menu.


 
Vanaf 28 april een nieuwe TOYOTA GAZOO Racing GT Cup.



Voor alle deelnemers een gratis Toyota GR010 met een exclusieve 2024 livery, en er valt tot 9 miljoen aan credits te verdienen.

All players who enter the Online Qualifiers will receive a free GR010 Hybrid, complete with the 2024 livery for use in-game. This new matt black-based colour scheme is featured on TGR competition cars such as the GR010 HYBRID, racing in the 2024 World Endurance Championship Series (WEC).

i1oE4N79aZjMASH.jpg
 
Alweer een update.
Met dit keer 2 nieuwe automerken, zij het in de vorm van concept cars. Skoda maakt z'n debuut met een Vision-auto; en van Afeela krijgen we het prototype van hun eerste model. Verder ook 3 nieuwe events, en een nieuw menu.
  • AFEELA Prototype 2024
  • Chevrolet Chevelle SS 454 Sport Coupé '70
  • Å koda Vision Gran Turismo



 
Terug
Bovenaan