Gran Turismo 7

Racing PS5 PS4 Gran Turismo 7

Hopelijk pakken ze de AI ook eens aan en niet allemaal treintje rijden :)
Dit dus. Ik speel ook al GT sinds de eerste, de laatste heel intensief was GT5, maar ik vind er echt niks meer aan om telkens helemaal achteraan te starten in dat treintje om dan te proberen eerste te worden. Ik wil echte races, liefst met quali, tegen competitieve AI.
 
Dit dus. Ik speel ook al GT sinds de eerste, de laatste heel intensief was GT5, maar ik vind er echt niks meer aan om telkens helemaal achteraan te starten in dat treintje om dan te proberen eerste te worden. Ik wil echte races, liefst met quali, tegen competitieve AI.
Uit nostalgie ga ik deze wel halen, maar als je vb naar forza kijkt is daar het racen echt een stuk beter.
 
Khoop dat ze de GT Sport besturing behouden. Speelde lekker weg met controller.

Een deftige career erbij en dan zijn we vertrokken. AI hoeft voor mij niet eens, zal ik wat met nen underpowerede Nissan Micra rondvlammen :laugh:
 
Ratchet & Clank is totnutoe de enige game die zo'n bundel had en voordeliger was die niet, integendeel, je betaalde de volle pot voor zowel console als game.
Beter zorgen dat je nu al zo snel mogelijk een console kunt bemachtigen, want dat zal de komende maanden wel weer (nog) moeilijker worden.
 
Ratchet & Clank is totnutoe de enige game die zo'n bundel had en voordeliger was die niet, integendeel, je betaalde de volle pot voor zowel console als game.
Beter zorgen dat je nu al zo snel mogelijk een console kunt bemachtigen, want dat zal de komende maanden wel weer (nog) moeilijker worden.
Die bundels zijn echt niet de moeite, aan de console is niks speciaal nu dat die plates kunnen vervangen worden gaan ze ook nie snel limited edition consoles uitbrengen.
 
Spijtig dat het niet in combo is met console of zie ik erover?
Hoelang bedraagt wachttijd voor PS5 eigenlijk?
 
Pre-order wagens

ntg1MzN.png


8RSDBWK.png


Y6oqqGp.png


sGsGLr4.png
 
Nu wachten op iemand die de video analyseert om de nieuwigheden (nieuwe auto's,nieuwe circuits,etc...) te verkennen.
 
Terug
Bovenaan