Gran Turismo 7

Racing PS5 PS4 Gran Turismo 7

BG livery incoming
Kans bestaat ja.
Dacht om nog ene te maken in GTSport maar heb wat gebrek aan inspiratie momenteel. :confused:

Wel ene Belgische GTSport livery gemaakt op de Renault Megane Trophy V6 .
Is wel niet openbaar.

8142588405678605836_0.jpg


8152158544283566596_0.jpg



8143151355632026124_0.jpg
 
Hopelijk ook de AI eens aangepakt, alle races in treintjes rijden ben ik geen fan meer van en geluid van de wagens!!!
 
Ik heb eigenlijk nooit een Gran Turismo saai gevonden, het leukst is als laatste starten en de momenten kiezen om op te schuiven
 
Ik heb eigenlijk nooit een Gran Turismo saai gevonden, het leukst is als laatste starten en de momenten kiezen om op te schuiven
Ik vroeger ook niet maar na Forza Horizon 4 & 5 gespeeld te hebben (Motorsport 7 moet ik eens aan verder doen) heb ik er een beetje schrik voor.
Ik doe héél graag die rijbewijzen en ben fan van de classic GT tracks (en ook Tsukuba) maar het racen is eigenlijk meestal wel saai.
We zien wel, ik zal het sowieso wel kopen want heb ze allemaal gespeeld dus wil ik deze ook niet missen.
 
Laatst bewerkt:
Ik vroeger ook niet maar na Forza Horizon 4 & 5 gespeeld te hebben (Motorsport 7 moet ik eens aan verder doen) heb ik er een beetje schrik voor.
Ik doe héél graag die rijbewijzen en ben fan van de classic GT tracks (en ook Tsukuba) maar het racen is eigenlijk meestal wel saai.
We zien wel, ik zal het sowieso wel kopen want heb ze allemaal gespeeld dus wil ik deze ook niet missen.
Forza horizon is dan ook iets helemaal anders he. Meer arcade bestaat bijna niet 😄.
 
Het ziet er prachtig uit, maar ik weet zo al dat die races weer heel saai zullen zijn = treintje rijden 😆
De ai van Gran Turismo is inderdaad al jaren achterhaald, al vanaf GT5/6 deed de concurrentie het al beter.
Ik heb ze allemaal graag gespeeld, maar het meeste plezier haalde ik steeds uit een time trail.
Best jammer, een degelijke ai zou van het spel een absolute topper maken.
 
Terug
Bovenaan