Gran Turismo 7

Racing PS5 PS4 Gran Turismo 7

GTSport was leuk en uitdagend maar geef mij toch maar de traditionele versie ...meer chillen :cool: multi is bonus
 
Benieuwd. Het singleplayer gedeelte zou dan wel een goede afwisseling zijn tov online. Of is er dan volledig geen online gedeelte?

Enkel nog maar GT Sport echt gespeeld.
 
Wie kan zich deze nog voor de geest halen ? :) meer dan 1000 pk alles kapot mee gereden ( toch die off road event's )
2a.jpg
 
Ik vond GT Sport nu net de beste eigenlijk, onwaarschijnlijk veel fun op beleefd. Hopelijk toch ook een deftige online component zonder al te veel gedoe (zoals OP custom builds of whatever).
Teveel tijd "wasted" in the livery editor.
Zal terug het geval zijn denk ik.
 
Wat kijk ik inderdaad ook uit naar deze game. Ziet er grafisch een parel uit. Hopelijk dat ze nu dat pure GT gevoel hebben kunnen combineren met de hedendaagse gameplay :)
 
Dat is nu toch niet echt iets nieuw voor games van deze generatie?
En niet elk spel implementeert dat even goed. Sommigen zetten je spel genadeloos op pauze totdat de verbinding hersteld is terwijl anderen maar sporadisch een check uitvoeren.

Nooit fan van geweest want het kan mogelijk meer kul opleveren dan dat het voor de spelers goed doet.
 
GT Sport offline spelen (bv als ge een tijdje niet gespeeld hebt en ge eerst 5 GB aan updates moet installeren) is nu al een hel. Letterlijk tussen elk scherm vijf keer (vijf!!!) een boodschap wegklikken dat ge niet online zijt en uw progress niet wordt opgeslagen. IK WEET HET, VERDOMME.

Ik snap ook echt niet wat de meerwaarde daarvan is, behalve om uw speelgedrag in real time te kunnen volgen natuurlijk. Walgelijke evolutie en een verspilling van data (voor de klant dan toch).
 
Als ik zo de thread lees van de PS5 beschikbaarheid dan merk ik dat meer en meer winkels stilaan aan het bijbenen zijn. Wat me sinds de State Of Play enorm interesseert is wanneer er een bundel zal worden aangekondigd van een PS5 met GT7. Vooral met het oog op preorder. Ook zullen er vermoedelijk verschillende edities zijn zoals een Deluxe en een Collectors, en of men hier de bundels op zal afstemmen zoals indertijd met GT5 Anniversary Edition. Hoe lang voor release date komt dergelijke info doorgaans beschikbaar?
 
Ik vond GT Sport nu net de beste eigenlijk, onwaarschijnlijk veel fun op beleefd. Hopelijk toch ook een deftige online component zonder al te veel gedoe (zoals OP custom builds of whatever).
Dit, GT Sport is de enige GT die ik zelf heb gehad en het single player gedeelte was voor mij rap alles naar 100% grinden zodat ik aan het Sport gedeelte kon beginnen.
Het online gedeelte is het enige dat me doet terugkeren naar dit spel.
Als GT7 weer een online gedeelte heeft met races in verschillende groepen die op een prestatiebalans vliegen, then count me in.
 
however, that these dynamic environmental features will not be available on all tracks in the game. He did not confirm exactly which tracks will have these features,


Ik vraag mij dan toch altijd af wat doede op 4 jaar tijd maar . 90% is copy paste van gt sport + 90 auto's en zon 4 a 5 nieuwe tracks . Ben volledig fan van gt maar tis toch iets raar die ontwikkelaar .
 
Ik weet het niet effectief maar denk wel dat het wat meer is dan enkel wat copy paste.
Wat ik wel een beetje hoop is dat de geluiden allemaal wat verbeterd gaan zijn want dat is toch een punt dat al meerdere edities over geklaagd werd.
 
Terug
Bovenaan