Gran Turismo 7

Racing PS5 PS4 Gran Turismo 7

Ik kan mij ook nog herinneren dat we bij gt1,2,3 eerst uren bezig waren met die licenses, om daarna een crap auto te kunnen kopen.. en bij de 3 moest ge zelfs naar de carwash gaan.

maar als ge dan eenmaal zo een viper of een Corvette had, ging het wel nice! Uiteindelijk kon ge dan voor een paar miljoen credits een F1 2000 van Ferrari kopen 🙂
 
Ik hoop van niet 🤞en ik ga al verlof indienen voor volgend jaar. 😁

Licenses - All Gold 🤪
 
Laatst bewerkt:
1631222383436-png.1079093
1631222403151-png.1079094
 
Laatst bewerkt:
ik blijf het frappant vinden dat, 4 jaar na de originele release, mensen nog altijd niet snappen dat GT: Sport niet thuishoort in de genummerde reeks van GT, maar een spin-off is, met een compleet andere filosofie, meer esports dan Single Player racing game.
en dat GT7 dus een vervolg is op GT6, en niet op GT: Sport.
 
ik blijf het frappant vinden dat, 4 jaar na de originele release, mensen nog altijd niet snappen dat GT: Sport niet thuishoort in de genummerde reeks van GT, maar een spin-off is, met een compleet andere filosofie, meer esports dan Single Player racing game.
en dat GT7 dus een vervolg is op GT6, en niet op GT: Sport.
100%
 
Dus ik kan 50 keer de startrace grinden om een Dodge Viper te kopen en de beginnercompetities te steamrollen? Sold!
En bochten afsnijden op Tsukuba Circuit met uw Nissan S13 dat na olieverversing en een dikke turbo met zijn 400+pk de basisklasse verplettert! :love:

Ik heb de GT series waarschijnlijk duizenden uren gespeeld maar vanaf de 5 vond ik er niets meer aan o.a. door de heel beperkte customisation mogelijkheden.
De 4 blijft één van de beste spelen alle tijden voor mij.

Hoe meer GT7 hierop lijkt, hoe beter!
 
Ik vond GT Sport nu net de beste eigenlijk, onwaarschijnlijk veel fun op beleefd. Hopelijk toch ook een deftige online component zonder al te veel gedoe (zoals OP custom builds of whatever).
 
En bochten afsnijden op Tsukuba Circuit met uw Nissan S13 dat na olieverversing en een dikke turbo met zijn 400+pk de basisklasse verplettert! :love:

Ik heb de GT series waarschijnlijk duizenden uren gespeeld maar vanaf de 5 vond ik er niets meer aan o.a. door de heel beperkte customisation mogelijkheden.
De 4 blijft één van de beste spelen alle tijden voor mij.

Hoe meer GT7 hierop lijkt, hoe beter!

Jup, deftige/uitgebreide customization is cruciaal voor mij om diep in een racegame te duiken. Uw cheapo beginner-autoke opwaarderen beetje bij beetje geeft veel meer voldoening dan gewoon een paar races winnen en de game voor u laten beslissen dat ge nu in een beter auto moogt stappen.
 
Jup, deftige/uitgebreide customization is cruciaal voor mij om diep in een racegame te duiken. Uw cheapo beginner-autoke opwaarderen beetje bij beetje geeft veel meer voldoening dan gewoon een paar races winnen en de game voor u laten beslissen dat ge nu in een beter auto moogt stappen.
Ik heb hier hetzelfde gevoel bij. Daarom vond ik zelf Na GT4 Forza de betere race game serie maar sinds de customization daar haast volledig weg is na Forza 6 hooo ik dat GT7 alles wordt wat ik ervan verwacht
 
Terug
Bovenaan