Gran Turismo 7

Racing PS5 PS4 Gran Turismo 7

kunnen we dan weer hopen op echte races met qualifying, of toch maar weer gewoon die latere "catchup" gameplay
 
“Covid” ... wat een bs eigenlijk
zelf werk ik ook in software development en wij hebben op geen enkel project vertraging, in tegendeel zelfs
 
Ik weet niet hoelang mensen hier al op Playstation spelen of Gran Turismo kennen. Zijn we echt zo verwonderd dat een nieuwe GT game wordt uitgesteld? :D

Ik herinner me nog de belachelijke wachttijden voor GT4 en GT5. Polyphony Digital heeft nog nooit hun eerste of tweede uitgestelde releasedatum/kader gehaald. Remember toen ze €40 vroegen voor GT4 prologue, wat in essentie een veredelde demo was? :p

GT3 en GT4 zoveel gespeeld vroeger, maar ik twijfel of we deze gaan zien voor november 2022.
 
De beperkte beschikbaarheid van de PS5 zal ook wel meespelen. Dit is immers een system seller.
En zelfs al wordt het 2023 mogen we eigenlijk nog niet klagen. GT5 en GTS verschenen zelfs pas 4 jaar na de launch van de console, en toen kon je niet eens games van de vorige generatie spelen. Nu kun je je altijd nog bezighouden met Gran Turismo Sport.
 
Gran Turismo-Branded Fanatec Direct Drive Wheel Appears on Social Media

fanatec-gtddpro-001-20210712-800x814.jpg



fanatec-gtddpro-002-20210712-800x450.jpg
 
Dit was het spel waarbij ik het het meest jammer vond dat het ook op PS4 uit komt, maar nu maakt het me niet meer zoveel uit. Ik wil het gewoon heel graag spelen, hopelijk halen ze 2022 :unsure:
 
Hopelijk steken ze er een leuke single player in zoals met gt1,2 en3 met een oud wrak beginnen.. ipv van u van de eerste seconde in een hypercar te duwen.
 
Hopelijk steken ze er een leuke single player in zoals met gt1,2 en3 met een oud wrak beginnen.. ipv van u van de eerste seconde in een hypercar te duwen.
Dat waren voor mij persoonlijk ook de beste GT's. De 2 met die disc die naar banden ruikte als je erover wreef, pure nostalgie. Onderaan de ladder beginnen met een tweedehands autotje en zo credits bij elkaar harken om telkens een iets betere wagen te kopen en de nodige rijbewijzen behalen, uren mee versleten. Al wat na de 3 kwam had dat gevoel niet meer en konden mij daardoor ook nooit lang boeien.
 
Als die nieuwe GT op PS4 en PS5 uikomt beloofd niet veel goed voor 'toekomstige' VR support vrees ik.
 
Ik vond 3 de beste. Wat een gigantische vooruitgang was dat toen!!! Indertijd kon ik mijn ogen niet geloven.
Idd weet nog dat deze net voor de zomer vakantie uitkwam, ben twee maand niet buiten geweest 😆 gt4 was meet een 3.5 gt5 was dan weer redelijk degelijk gt6 amper gespeeld want de ps4 was net uit.
Gt sport was al helemaal niks voor mij, leek wel een soort zoethoudertje voor gt7...
 
Terug
Bovenaan