Koekatsjoe
Member
ja altijd geweest. Toch altijd een challenge geweest vroeger. Echt wel benieuwd naar gt7Voor mij ook het leukste gedeelte van Gran Turismo!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja altijd geweest. Toch altijd een challenge geweest vroeger. Echt wel benieuwd naar gt7Voor mij ook het leukste gedeelte van Gran Turismo!
Ik hoop dat er terug rijbewijzen komen en dat ze het retemoeilijk maken. 1st mooi rijbewijsje halen voor je online in die klasse mag rijden... Heerlijk toch voor al die noobies die beter wreckfest zouden spelen.
.
ja idd. In mijn jonge jaren was het echt moeilijk. Zoals je zegt, uren bezig voor bepaalde proeven. Puur voor dat rijbewijs. Eenmaal het rijbewijs tot het besef komen... Ik heb helemaal nog niet genoeg geld voor een supercar te kopen van 500kDit so much. Dat viel zwaar tegen met GTSport. Challenges waarbij je al na 2 keer proberen goud haalt... Daar was echt geen hol aan. Waar is de tijd van de oude GT games waarbij ik bij sommige proeven uren (!) probeerde om toch maar goud te halen. En telkens "ok, nu is het echt bedtijd" en opnieuw Retry kiezen.
Al vrees ik er een beetje voor... Het moet tegenwoordig precies allemaal gemakkelijk te consumeren zijn.
. Saaie racekes knallen met een renault clioke. Idd nog altijd 4maart![]()
Dit so much. Dat viel zwaar tegen met GTSport. Challenges waarbij je al na 2 keer proberen goud haalt... Daar was echt geen hol aan. Waar is de tijd van de oude GT games waarbij ik bij sommige proeven uren (!) probeerde om toch maar goud te halen. En telkens "ok, nu is het echt bedtijd" en opnieuw Retry kiezen.
Al vrees ik er een beetje voor... Het moet tegenwoordig precies allemaal gemakkelijk te consumeren zijn.
Als ik me niet vergis staat er dan linksboven aan het scherm zoiets van 0/2?Die challenges zijn heerlijk ja. Ik weet nog in Gran Turismo 5 met die VW Samba Bus challenge op de Top Gear track. Je kreeg 2 laps om dat hele veld in te halen. De idioot zoals ik ben, had dat verkeerd gelezen en dacht dat het maar 1 ronde was. Dat heeft me enkele uren gekost om dat in 1 ronde te klaren. Het gevoel om die laatste in te halen binnen één ronde was onbeschrijflijk. Om daarna start/finish te overschrijden en tot het besef te komen dat ik nog een ronde moest doen.
Ik kijk er naar uit. Dat het maar snel maart is.

Sony kondigt een State of Play-uitzending aan die volledig in het teken zal staan van Gran Turismo 7. De uitzending duurt ruim een half uur en zal een diepgaande impressie geven van de verschillende modi en features van het spel. De game komt op 4 maart uit.
Bron: TweakersDe uitzending begint om 23.00 uur 's avonds op woensdag 2 februari en zal te volgen zijn via YouTube en Twitch.