Google Phone Google pixel 7 (pro)

Ruigen Das

Well-known member
Ondertussen is de nieuwe pixel 7 en pixel 7 pro redelijk geruisloos gelanceerd, of toch de komende dagen...

Ik ben er zelf niks van tegengekomen, maar ik dacht in mijn eigen van we zijn oktober, nieuwe pixel phone dus.

Straks eens wat info opzoeken, maar de release zou op de 13de zijn, morgen dus

Een voordeel is dat Nederland ook een van de landen is die hem zullen hebben, dus goed om waarschijnlijk makkelijker aan te kopen via NL webshops
Ben benieuwd
 
Ik ben echt aan t twijfelen om de upgrade te doen, ok mss niet genoeg om dit te rechtvaardigen, maar echt tempted bij deze, is ook miniem kleiner (en tikje lichter) en betere front camera, schiet ook video in 4k 60fps, betere chip, iets kleinere batterij, maar betere efficiency, en vooral, dit vind ik een goede feature: je kan foto's unblurren, en naar verluidt ook foto's die niet met het apparaat zelf zijn genomen, als dit laatste werkt is dit de selling feature voor mij...

Standaard ook hier hoor, pro is te groot zoiezo

Staat aan net geen 650 bij fnac
 
Iemand die weet of volte werkt met pixel 7 (proximus)?
Ik dacht van niet, gezien telefoon enkel in het buitenland te krijgen is. Maar is het gemis van volte een probleem?
 
Zal niet werken, alle omringende landen hebben officiële ondersteuning [Nederland nu ook met het uitkomen van de 7] maar België is een blinde vlek. Niet officieel dus geen ondersteuning van de verschillende telecom aanbieders.

Hopelijk komt dit er vlug.
 
Ik heb de pro besteld met gratis pixel watch vanuit Google store Duitsland. Komt normaal volgende week binnen via een doorstuur service.
 
Toch wat twijfels over battery life wanneer ik de Tweakers review zie... Al de rest zit goed.
 
Terug
Bovenaan