Fiets goede elektrische plooifiets

  • Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum
D

Deleted member 451

Guest
Ik ben onlangs bij Decathlon geweest hiervoor,
echter al hun modellen kunnen maar tot 35 kilometer rijden (actieradius van de batterij).

Dit is toch wel erg weinig. zeker al omdat de batterij jaar na jaar minder kilometers aan kan.

Dus ik ben op zoek naar een elektrische plooifiets voor mijn vriendin (die is niet groot, 1m60 ),
maar die toch wel meer kilometers aan kan.


on a sidenote: wat vinden jullie van deze promotie? is wel geen plooi model maar kan wel 100 km aan volgens hen... lijkt me te goedkoop om goed te zijn zeker?
 
niemand die me advies kan geven voor een goede ebike plooifiets?
 
Ik ben onlangs bij Decathlon geweest hiervoor,
echter al hun modellen kunnen maar tot 35 kilometer rijden (actieradius van de batterij).

Dit is toch wel erg weinig. zeker al omdat de batterij jaar na jaar minder kilometers aan kan.

Dus ik ben op zoek naar een elektrische plooifiets voor mijn vriendin (die is niet groot, 1m60 ),
maar die toch wel meer kilometers aan kan.


on a sidenote: wat vinden jullie van deze promotie? is wel geen plooi model maar kan wel 100 km aan volgens hen... lijkt me te goedkoop om goed te zijn zeker?
Ik heb de Tilt 500E van Decathlon. Ik koop gewoon een extra batterij als ik later wat langere afstanden wilt doen en pak het gewoon mee. Kost denk ik rond de 130€ of zo. Ik rij er ook comfortabel mee rond zonder aandrijving. Ook wel een plusje. XD Mijn gebruik is vnl: Gemakkelijk mee te pakken in de auto, dan buiten het centrum parkeren van bv. Antwerpen of Rotterdam en dan men fiets te nemen. Wel meteen een goede zadel erbij gekocht. Fiets er nu al bijna een jaar mee rond. :)
 
Terug
Bovenaan