Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Straffe sprint van Pedersen.
Wout alweer op plaats... (ik durf het niet zeggen).
Alweer maar toch wel het zoveelste teken dat hij er op vooruit gaat. Pedersen trekt z'n vorm van het voorjaar verder op een moment dat Wout nergens was.
Hopelijk kan hij hem wel eens kloppen deze Giro. Zal hem mentaal ook een zetje geven
Pogacar die iedereen uit de wielen kletst in de TourVan waar kende ik deze aankomst? Is daar vorig jaar ook eens iets aangekomen of gepasseerd?
Lijkt inderdaad maar niet de aansluiting met de top te kunnen maken.Andermaal toch weer geen Pidcock.
Ik acht de kans vrij klein dat er nog een duel komt, als ik de rest van het parcours zo zie.Alweer maar toch wel het zoveelste teken dat hij er op vooruit gaat. Pedersen trekt z'n vorm van het voorjaar verder op een moment dat Wout nergens was.
Hopelijk kan hij hem wel eens kloppen deze Giro. Zal hem mentaal ook een zetje geven

Pedersen klopte gewoon VA in de sprint in zowel RVV als PR. Zover uit elkaar lag hun niveau niet dit voorjaar.
Maar Pedersen was wel enorm consistent, wat we over VA niet konden zeggen.
Ne heel extreem wisselvallige VA gezien, amai nie! Van 2 naar 4 naar 2 .. en weer terug!2e in DVV, 4e in RVV, 4e in PR, 2e in BP en 4e in AGR. Zit inderdaad geen lijn in.

Eigenlijk vind ik Pedersen een beetje de nieuwe Wout Van Aert van een paar jaar terug. Intrinsiek is er altijd iemand beter (MVDP/Pogacar) maar op je dag ben je wel veruit de beste van al de rest. Komt dan nog eens bij dat Mathieu & Tadej niet al te veel koersen rijden en je rijdt heel veel prijs op een jaar. Wout is dan eigenlijk een beetje de Pedersen van een paar jaar terug.