Giro d'Italia 2025

Ben niet onder de indruk van Ayuso en Roglic. Die hebben precies toch wel last van hun valpartijen. Del Toro pakt hier eenvoudig nog de 2e plek.

Carapaz goed. Podium kandidaat.

Of te wel heeft Roglic zich tot op heden bewust gespaard (buiten die inhaalrace toen hij gevallen was en lek reed) nog gene klop gedaan en haalt ie plots zwaar uit in de laatste week of te wel is hij echt gewoon slecht en komt er niks meer van.

Het is ne geslepen vos dus ik weet het eigenlijk niet. We zullen volgende week wel zien hé.

Dit is uiteindelijk nog wel tof om zien.
Zoveel variabelen die spelen, zoveel uitkomsten die nog mogelijk zijn. Nog niemand heeft gewonnen en nog niemand heeft verloren.
Toch een verademing tegenover de rest van het wielerjaar.

Dit is uiteindelijk nog wel tof om zien.
Zoveel variabelen die spelen, zoveel uitkomsten die nog mogelijk zijn. Nog niemand heeft gewonnen en nog niemand heeft verloren.
Toch een verademing tegenover de rest van het wielerjaar.
We gaan alvast volgende week met nog een aantal kandidaten op de overwinning de slotweek in. Enkel jammer dat Bernal niet dichter staat vr mij persoonlijk.

Die parcoursbouwers toch...
er was mogelijkheid tot bijna 2 km los rechtdoor , steken ze weer een bochtje op 300m van de meet (waarvan we in een 2 vaksbaan even naar 1 vaks gaan (in de bocht) terug naar 2 vaks
(geen probleem met bochten van km 5-1 (trekt alles op het lint) , maar die laatste halve km moet toch in mijn ogen zo recht mogelijk zijn).
Dat is niet altijd mogelijk , maar hier toch wel.

TZxB7M1aJMgVvTWnkAB2_280425-030539.jpg

Laatst bewerkt:
Ferme inspanning van Wout :)

Mooi dat Kooij het dan toch nog kan afwaken, want Van Uden rijdt daar toch een sterke sprint.

Straffe lead out van Wout !
700m op kop ?
Blijkbaar toch al veel lead-outs die het lastig hadden ? Op 1 km was wva de enige lead-out die nog overschoot al de andere sprinters zaten alleen.

Vandaag een kans voor een Pedersen / VA type of eerder voor iemand zoals Del Toro / Roglic?

De video van Gilbert doet vermoeden dat het meer voor Pidcock/Del Toro zal zijn, dan voor Pedersen of WVA.

Ik vermoed dat de sterke ploegen (UAE/Bora) niet gaan doortrekken om een Pedersen er af te gooien of sterk te vermoeien.
De ploeg van Pidcock is daar dan net te zwak voor denk ik.

Van mij mag het toch iets met een Rode of Roze stier zijn vandaag
Del Toro ,Pidcock of toch Wout mag het voor mij zijn.

Als je die uitslag van die rit van Gilbert ziet , toch wat vreemd dat Pedersen en Wva bij de favorieten horen.
Want ik denk dat deze finale toch even lastig is.

Ik vermoed dat de sterke ploegen (UAE/Bora) niet gaan doortrekken om een Pedersen er af te gooien of sterk te vermoeien.
De ploeg van Pidcock is daar dan net te zwak voor denk ik.

Van mij mag het toch iets met een Rode of Roze stier zijn vandaag
Del Toro ,Pidcock of toch Wout mag het voor mij zijn.

Als je die uitslag van die rit van Gilbert ziet , toch wat vreemd dat Pedersen en Wva bij de favorieten horen.
Pedersen en WVA zijn nu wel twee rijders die normaal voor een kortere tijd mee kunnen met de lichtere klimmers. Het hangt er echt van af hoe de andere ploegen daar gaan rijden, gaan ze volle gas vanaf het begin van de klim of is het eerder een strak tempo.

Als je het profiel bekijkt is het ook geen "muur".

Ook mij eerste gedacht hoewel die aankomst in Lausanne in de Tour van 2022 toch ook pittig was als ik mij niet vergis. Kan wel niet meteen een profiel terugvinden daarvan. En de Wout van 2025 is niet de Wout van de Tour 2022, dat was echt peak Van Aert...

:eek: Ayuso die even Del Toro gaat kloppen in dat boni sprintje. Gezellig daar bij UAE.

Denkt Alpecin nu echt dat Groves het hier gaat doen?

Ok niet gedacht dat we hier een duel Pedersen/VA gingen krijgen. Sterke jongens. Ayuso en Roglic toch weer afwezig.

Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan