Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bijna CicconeWaarvoor heeft Lidl-Trek nu gewerkt eigenlijk?![]()

We gaan alvast volgende week met nog een aantal kandidaten op de overwinning de slotweek in. Enkel jammer dat Bernal niet dichter staat vr mij persoonlijk.Dit is uiteindelijk nog wel tof om zien.
Zoveel variabelen die spelen, zoveel uitkomsten die nog mogelijk zijn. Nog niemand heeft gewonnen en nog niemand heeft verloren.
Toch een verademing tegenover de rest van het wielerjaar.
We gaan alvast volgende week met nog een aantal kandidaten op de overwinning de slotweek in. Enkel jammer dat Bernal niet dichter staat vr mij persoonlijk.
Pedersen en WVA zijn nu wel twee rijders die normaal voor een kortere tijd mee kunnen met de lichtere klimmers. Het hangt er echt van af hoe de andere ploegen daar gaan rijden, gaan ze volle gas vanaf het begin van de klim of is het eerder een strak tempo.Ik vermoed dat de sterke ploegen (UAE/Bora) niet gaan doortrekken om een Pedersen er af te gooien of sterk te vermoeien.
De ploeg van Pidcock is daar dan net te zwak voor denk ik.
Van mij mag het toch iets met een Rode of Roze stier zijn vandaag
Del Toro ,Pidcock of toch Wout mag het voor mij zijn.
Als je die uitslag van die rit van Gilbert ziet , toch wat vreemd dat Pedersen en Wva bij de favorieten horen.
Want ik denk dat deze finale toch even lastig is.
Ook mij eerste gedacht hoewel die aankomst in Lausanne in de Tour van 2022 toch ook pittig was als ik mij niet vergis. Kan wel niet meteen een profiel terugvinden daarvan. En de Wout van 2025 is niet de Wout van de Tour 2022, dat was echt peak Van Aert...Als je die uitslag van die rit van Gilbert ziet , toch wat vreemd dat Pedersen en Wva bij de favorieten horen.
Want ik denk dat deze finale toch even lastig is.