Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is toch gewoon logisch dat niemand iets probeert. Top 3 staat op een zakdoek, en daarachter staat het ook op een zakdoek. Wie vandaag (en dus waarschijnlijk morgen ook) de beste is van zijn trosje, eindigt waarschijnlijk het hoogste. Wie niet de beste is, kan enkel fenomenaal verliezen gezien er wel gereden zal worden door ploegen of renners die in de buurt staan.
Beetje oneerlijke vergelijking, toch? Want degene die het klassement wint in de Giro kan ook punten scoren in het puntenklassement, bergklassement en in de etappes. Alleen koersen degene die voor algemeen klassement gaan zo passief.
Ook wel omdat deze Giro zo passief is gereden en ze elke dag de vlucht laten winnen natuurlijk.
Het is toch gewoon logisch dat niemand iets probeert. Top 3 staat op een zakdoek, en daarachter staat het ook op een zakdoek. Wie vandaag (en dus waarschijnlijk morgen ook) de beste is van zijn trosje, eindigt waarschijnlijk het hoogste. Wie niet de beste is, kan enkel fenomenaal verliezen gezien er wel gereden zal worden door ploegen of renners die in de buurt staan.
Al die mensen die de giro op gelijke hoogte of zelfs boven de tour plaatsen wil ik nooit meer horen.
Vorig jaar was niet veel beter hoor. Het verschil dit jaar is dat die mannen van dag 1 schrik hebben van elkaar...Mag ik zeggen dat dit de zwakste (??) en/of saaiste grote ronde is in 50 jaar?
Er gebeurt letterlijk niks.
De tenoren hebben ergens wel gelijk natuurlijk, maar mijn standpunt blijft. Qua saaiheid - spant deze Giro toch echt de kroon.

Het is van niet beter kunnen zeker? En bang zijn van dan extra veel tijd te verliezen maar ja .. als je niks waagt wint je niks ??Ik hoop echt dat Roglic morgen de Giro verliest met een paar seconden verschil. Dat krijg je als je weigert om je team op kop te zetten en zo boni seconden te sprokkelen heel de Giro lang.