Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?

• Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Meh, ik zo uitkijken naar de rit.
Dat de Italianen zich maar bezighouden met pasta maken. De rest kunnen ze toch niet. Prutsers

Iedereen rijdt zijn eigen tempo op die klim ... is man tegen man en was wel degelijk gelost van int begin

Stop eens. Almeida verloor contact met de eerste 3 door een bijna valpartij van Izaguirre en koos dan voor zijn eigen tempo. Klom het snelst van alle koplopers en eindigt de rit zo meteen goed vooraan (top 5 is mogelijk).

Stop eens. Almeida verloor contact met de eerste 3 door een bijna valpartij van Izaguirre en koos dan voor zijn eigen tempo. Klom het snelst van alle koplopers en eindigt de rit zo meteen goed vooraan (top 5 is mogelijk).
Ik stop niet. Hij was eerst gelost om welke reden ook en is dan op eigen tempo goed naar boven geklommen. Ik moet voor niemand zwijgen hier. Ik zeg hoe de situatie was.

Namiddagje naar de zak met dank aan de RAIprutsers. Sebiet Ronde van Limburg en dan weer aanpassen aan het bekende volk daar in het peloton. José en Michel hopelijk op post, al te lang geleden. En hopen dat daar wel deftig beeld is

Is wel degelijk gelost Almeida.. gaat rit niet winnen.
Ik stop niet. Hij was eerst gelost om welke reden ook en is dan op eigen tempo goed naar boven geklommen. Ik moet voor niemand zwijgen hier. Ik zeg hoe de situatie was.
Dat is niet lossen als de rest het niet kan volhouden. De Gendt heeft ook op (nou ja halfweg) Ventoux gewonnen omdat toen hem loste. Dat is gewoon weten wat je kan volhouden aan wattage

Als EF niet op kop rijdt dan wint hem hier gewoon de rit.

Ik ben vorige zomer een weekje geweest waar ze nu aankomen hé. Ze zouden normaal al veel vroeger beelden moeten hebben. Eens je in de stad bent heb je toch al een stukje langs de flanken gereden waar je makkelijk signaal naar het dorp moet kunnen doorsturen. Dorpje ligt in een dal, daar ben je niet meteen na de afdaling.

Bernal, wat een heerser als je die ziet aankomen. Die heeft er een nieuwe fan bij.

In die vorm en in die ploeg is hij de koning van elk peloton.

De dag na de Giro: Ineos is van gedacht veranderd: Bernal gaat alsnog naar de tour, hij gaat voor de dubbel! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan