Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen rijdt zijn eigen tempo op die klim ... is man tegen man en was wel degelijk gelost van int beginMaar hij rijdt voor degene waarvan hem gelost was. Weldegelijk eigen tempo dus
Zo kan je elke rit beginnen met 'bernal gelost' want elke keer is er wel een vluchtgroep weg.Iedereen rijdt zijn eigen tempo op die klim ... is man tegen man en was wel degelijk gelost van int begin
Denket ,was 6de op de top.Zo kan je elke rit beginnen met 'bernal gelost' want elke keer is er wel een vluchtgroep weg.
Almeida als 1e van de vluchters bovengekomen zeker?
Iedereen rijdt zijn eigen tempo op die klim ... is man tegen man en was wel degelijk gelost van int begin
Ik stop niet. Hij was eerst gelost om welke reden ook en is dan op eigen tempo goed naar boven geklommen. Ik moet voor niemand zwijgen hier. Ik zeg hoe de situatie was.Stop eens. Almeida verloor contact met de eerste 3 door een bijna valpartij van Izaguirre en koos dan voor zijn eigen tempo. Klom het snelst van alle koplopers en eindigt de rit zo meteen goed vooraan (top 5 is mogelijk).
Kunnen misschien beter de trampolinemeisjes terug van onder het stof halen?Gelukkig geen reclame meer.
Is wel degelijk gelost Almeida.. gaat rit niet winnen.
Dat is niet lossen als de rest het niet kan volhouden. De Gendt heeft ook op (nou ja halfweg) Ventoux gewonnen omdat toen hem loste. Dat is gewoon weten wat je kan volhouden aan wattageIk stop niet. Hij was eerst gelost om welke reden ook en is dan op eigen tempo goed naar boven geklommen. Ik moet voor niemand zwijgen hier. Ik zeg hoe de situatie was.
Ik zou graag Froome anders nog eens naar boven zien lopen...Gelukkig geen reclame meer.
20km Bernal op kop hé! Maar id triestig dit.djeez ale de volle laatste 20km niks van beeld