Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?

• Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet wel kut zijn om nu commentator te zijn 😛.
“Hier nog eens de pronostiek van Flecha”

Die moeten toch helemaal niets zeggen? Het is om de 3 minuten een reclameblok van 3 minuten.

Alé ik zeg nu "een" reclameblok, maar eigenlijk is het altijd hetzelfde reclameblok.

giphy.gif

Wat bedoel je hiermee? Is toch geen enkele renner die iets "nodig" heeft. Lijkt me een heel nietzeggende term?
Er zijn er nochtans veel die beweren (al dan niet correct laat ik in het midden) dat renners juist veel 'nodig' hebben om in vorm te geraken of iets te bereiken? Klassementsrenners hebben hoogtestages nodig voor een grote ronde, de tirreno/Parijs-nice om San Remo te winnen bijvoorbeeld... Nu soit om mijn punt te verduidelijken. Remco heeft de 3de week niet nodig in mijn ogen voor zijn komende doelen dit jaar met Olympische spelen op kop.

Er zijn er nochtans veel die beweren (al dan niet correct laat ik in het midden) dat renners juist veel 'nodig' hebben om in vorm te geraken of iets te bereiken? Klassementsrenners hebben hoogtestages nodig voor een grote ronde, de tirreno/Parijs-nice om San Remo te winnen bijvoorbeeld... Nu soit om mijn punt te verduidelijken. Remco heeft de 3de week niet nodig in mijn ogen voor zijn komende doelen dit jaar met Olympische spelen op kop.
Dat verduidelijkt het iets meer. Dankjewel. :)

Maar het lijkt me wel toch al een heel interessant gegeven om het uit te rijden met het zicht op toekomstige grote rondes, niet?

Mogelijk steken ze op Eurosport al hun reclameblokken in het begin van de uitzending (nu er toch geen beelden zijn), zodat we straks (als er hopelijk wel beelden zijn) geen of alleszins minder reclame krijgen.

Evenepoel en Almeida hebben 'hun kleine ruzie' ondertss bijgelegd.

Gisteren heeft Remco publiek een GO gegeven aan Almeida om zelf zijn kans te mogen gaan (dat komt ook wel van de ploeg uit, maar hij moest het nog altijd zeggen hé) en vandaag zit Almeida in de ontsnapping.

Das natuurlijk ook gewoon een win win vandaag voor QS. Want of te wel is Almeida goed en doet ie een gooi voor ritwinst. En als hij voelt dat het niet goed gaat, dan kan hij zich laten uitzakken en Evenepoel nog bijstaan op het einde ..

Ik zou Almeida wel niet te veel tijd geven als ik Ineos was. Hij was vorig jaar nog 4des en het is nog altijd een jonge gast. Op een goeie dag ga je die niet meer terugzien tot aan de finish.

Ze hadden volgens mij beter voor Almeida gegaan. Die had toch veel hoger geëindigd dan evenepoel? Ok, in het begin wel minuten verloren, maar voor de rest was hij tot nu toe toch veel beter.

Ze hadden volgens mij beter voor Almeida gegaan. Die had toch veel hoger geëindigd dan evenepoel? Ok, in het begin wel minuten verloren, maar voor de rest was hij tot nu toe toch veel beter.
Achteraf is het gemakkelijk praten natuurlijk maar gisteren na het interview met Remco was het al wel duidelijk dat Almeida een vrijgeleide kreeg vandaag hé.

Tja kijk, achter zo een jaar direct in een GT stappen deed mij al een beetje raar kijken. Of het was als kennismaking / voobereiding Tokyo en de rest vant jaar. Hopelijk weten ze bij QS wat ze doen met Remco.

Curieus of dat hij nog de laatste week gaat verder doen of niet.

Dat zeg ik al dagen. Hadden veel eerder Almeida moeten loslaten. Je hebt knechten en knechten Almeida op kop laten leiden van de favorieten groep ok maar hem laten wachten nah dat mochten ze niet gedaan hebben. Nu goed is nu te laat. En Bettiol is hier alles terug samen te brengen dus zal niks worden voor Almeida vandaag jammer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan