Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?

• Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus dan kan hij beter stoppen met wielrennen want hij kan blijkbaar niet veel op de fiets als ik dat hier allemaal lees?
Leren lezen? Hij kon niet in peloton rijden, nu al iets beter maar nog steeds niet zoals zoveel andere.

Heb ik ergens gezegd dat hij niet kan fietsen?

Leren lezen? Hij kon niet in peloton rijden, nu al iets beter maar nog steeds niet zoals zoveel andere.

Doe toch geen moeite :P
Of hoe een onvoorwaardelijke supporter eruitziet. Maar als ik het zo zie is dit puur omdat het een Belg is, wat ik toch nog altijd heel raar vindt.

Doe toch geen moeite :p
Of hoe een onvoorwaardelijke supporter eruitziet. Maar als ik het zo zie is dit puur omdat het een Belg is, wat ik toch nog altijd heel raar vindt.
Nu ik vind evenepoel ook een zalig renner hoor en hoop stiekem ook nog op roos maar je moet zijn mindere punten ook durven te zeggen.

Neen, ik verduidelijk over wat je zegt.. jij spreekt over een momentopname ivm die waaiers.. dan kan Pogacar ook niet in een peloton rijden. Was vorig jaar in TDF ook niet mee in de waaier..
Ge bedoelt toen hem lek reed?
Hoe dom ook van Nibali om als ne zot te dalen voor amper 7sec. tijdswinst.. het enige wat hij nog wat kan 😉
Zijn er 6 meer dan Eddy en dat zonder krachten te verspillen!

Doe toch geen moeite :p
Wel grappig om dat van u te lezen. Als het hier over boonen gaat gedraag je u net hetzelfde. :shutup:

Dat van "hij kan niet in het peleton rijden" is ook maar overroepen. Dat is een eigen leven gaan leiden na een journalist volgende quote plaatste: Kan hij wel in een peloton rijden, hij rijdt er altijd voor...
Zijn val in Lombardije had al niks met een peloton te maken. Dat hij niet de beste stuurman is wil ik wel geloven, maar zo erg dat sommige het hier willen laten blijken is dat toch ook niet hoor.

Zelfs Patrick zegt dat het aan Remco zijn stuurvaardigheid ligt. Dat is toch ook niet nieuw, dacht dat het algemeen geweten was dat hij niet de meest stuurvaardige renner is.

Wel grappig om dat van u te lezen. Als het hier over boonen gaat gedraag je u net hetzelfde. :shutup:

Dat van "hij kan niet in het peleton rijden" is ook maar overroepen. Dat is een eigen leven gaan leiden na een journalist volgende quote plaatste: Kan hij wel in een peloton rijden, hij rijdt er altijd voor...
Zijn val in Lombardije had al niks met een peloton te maken. Dat hij niet de beste stuurman is wil ik wel geloven, maar zo erg dat sommige het hier willen laten blijken is dat toch ook niet hoor.
Bondscoach over Remco

Wel grappig dat we nu twee kampen hebben. De menen die zeggen dat het klassement voorbij is, en de mensen die rotsvast overtuigd zijn dat hij nog altijd kan winnen.

Ik behoor al sinds dag één bij kamp één. Ik geloof dat hij wel nog wat tijd kan terugpakken, maar refereren naar Basso is wat belachelijk op dit moment. De Giro is nog lang en dat zal volgens mij eerder een negatief effect hebben dan een positief. Stel dat hij zelfs 3de wordt dan is dat nog een magistrale prestatie, het is nog altijd maar zijn 1ste GT. Maar ik acht de kans niet zo groot dat hij op het podium staat.

Bijkomend voordeel, de media hun roze hetze is gelukkig serieus getemperd.
Nu ik dit lees van jou geloof ik er weer in. Remco wint de Giro! :rofl::tongue:

Neen, letterlijk gezien heb je dat idd nooit gezegd dat klopt.. maar tussen de regels door komt het wel zo over op den duur dat hij volgens sommigen precies met moeite op een fiets kan blijven zitten.. met al die kritieken die je hier leest over Remco.

Die kerel rijdt zeer sterk voor zijn eerste grote ronde ooit en verdient voldoende krediet na zijn revalidatie en bijna doodsmak vind ik persoonlijk.

Ge bedoelt toen hem lek reed?

Zijn er 6 meer dan Eddy en dat zonder krachten te verspillen!
Lek of niet.. hij was niet mee op dat moment in de waaier. Kan iedereen overkomen.. net als een valpartij.

Remco verspilde deze week evenzeer nauwelijks krachten met zijn tussensprint en staat wel wat hoger gerangschikt dan de heer Nibali..

Lek of niet.. hij was niet mee op dat moment in de waaier. Kan iedereen overkomen.. net als een valpartij.

Remco verspilde deze week evenzeer nauwelijks krachten met zijn tussensprint en staat wel wat hoger gerangschikt dan de heer Nibali..
1) Als je mechanische pech hebt kan je moeilijk mee zijn natuurlijk.

2) Nibali is niet meer de Nibali van zijn goeie jaren EN pas hersteld van polsbreuk (operatie in april als ik me niet vergis). Dus die zijn voorbereiding was nog veel beperkter dan die van Remco ;)

1) Als je mechanische pech hebt kan je moeilijk mee zijn natuurlijk.

2) Nibali is niet meer de Nibali van zijn goeie jaren EN pas hersteld van polsbreuk (operatie in april als ik me niet vergis). Dus die zijn voorbereiding was nog veel beperkter dan die van Remco ;)
80% van uw post zijn hier toch ook om te trollen/iemand uit zen kot te lokken.

Evenepoel is natuurlijk een rastalent maar dat wil niet zeggen dat hij daarom 1 van de 3 rondes gaat winnen. Vooral zijn gebrek aan explosiviteit zou hem nog jaren parten kunnen spelen indien het bergop gaat.

Evenepoel is natuurlijk een rastalent maar dat wil niet zeggen dat hij daarom 1 van de 3 rondes gaat winnen. Vooral zijn gebrek aan explosiviteit zou hem nog jaren parten kunnen spelen indien het bergop gaat.
Zijn gebrek aan explosiviteit is vooral door zijn korte voorbereiding.
Het is eigenlijk al een half wonder als hij in deze giro in de top 10 zou finishen.

Wel grappig dat sommige mensen (niet perse hier op dit forum) met 2 maten werken.
  • "Toch normaal dat Remco niet altijd meekan met de topfavorieten dat na 9 maanden zonder koers door het breken van zijn bekken"
    (op jonge leeftijd)
  • "Froome zou toch beter stoppen met koersen dat hij nu nog niet meekan met de topfavorieten. "
    (na het breken van zijn dijbeen / elleboog / bekken / ribben / nekletsel /...) (op oudere leeftijd)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan