Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?

• Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
sporza zei:
op deze manier kan ook George Bennett zijn klassement toch wat opsmukken. Niet meteen met veel plaatsengewin, maar je weet maar nooit wat deze Giro nog in petto heeft. De vormcurve van de Nieuw-Zeelander lijkt in stijgende lijn te gaan.
Hoezo in stijgende lijn? Gaat het over diezelfde George Bennet die gisteren nog 13'59" aangesmeerd kreeg of rijdt er nog een andere George Bennet rond in deze Giro? :unsure:

Ik was wat te jong om Mario Cipollini zijn carriere te volgen maar wist wel dat hij veel overwinningen heeft gehaald. Maar 42 in de giro? :oink:. Toch een van de records dat nooit nog gebroken kan worden lijkt mij.

Stel u voor dat ze zoveel sprint ritten in 1 GT zouden steken tegenwoordig. Zou nog een beetje geklaagt worden.

Waarom proberen te volgen hé. Die op Eurosport heeft gelijk laat hem rijden en pak hem terug in die laatste 3km.

Om Nibali te volgen naar beneden moet je toch uit speciaal hout gesneden zijn. Nog eens 1 tegen dek die het wou proberen.

Hoe dom ook van Nibali om als ne zot te dalen voor amper 7sec. tijdswinst.. het enige wat hij nog wat kan 😉
Hij zou beter stoppen met fietsen als ik het zo lees.

Nee efkes serieus. Nibali is toch nen krijger he. Je weet gewoon dat hij dit zal doen. En dat voor een handvol seconden. Dalen is nen stiel apart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan