Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ze kunnen eigenlijk wel goed met elkaar opschieten, lijkt mij. Maar in de koers is het koersToont toch aan hoe gretig en mentaal fris Remco is imo. Ik vond het wel schoon om te zien het beeld na de sprint tussen die 2.

Ja de ploegmaats lieten het wat afweten. Maar zelfs als hij naast ganna zat moest hij toch nog zijn best doenWas vooral Evenepoels ploegmaat die een gat liet vallen die het hem moeilijk maakte. Evenepoel zelf zag er wel sterk uit.
Ik wist niet dat Egan een joker was
![]()
.Plankgas bergop volk van Ineos lossen? En wie exact gaan ze daarvoor inschakelen? De enige die bergop al een écht goeie indruk naliet was Almeida. Zoals ik eerder vandaag al in een andere post zei: Knox & Masnada heb ik nog op geen enkel moment zelfs maar een flits gezien die de suggestie zou kunnen wekken dat ze hier belangrijke pionnen in de verlegenheid kunnen brengen... en van Serry & Honoré gaat het al helemaal niet komen.DQS plankgas in rit 19 op de eerste col; Ganna en Castro lossen (al zal Moscon er nog wel bijzijn); wat doortrekken met de ploeg en andere ploegen tot de top van de voorlaatste col en zelf voluit gaan na diens afdaling, op het licht oplopend stuk naar de Alpe di Mera.
Al zou dat in rit 16 evengoed kunnen na de Passo Pordoi.

volgens de kenners hier zijn er nog niet veel bergen gepasseerd he,, dus heel dat klassement gaat nog ondersteboven gedraaid worden, ge gaat het zienIk ben net even door het klassement gegaan. Voorlopig staat de hoogst geplaatste renner uit de top 10 van de Giro van vorig jaar momenteel 14de. Nummers 2, 4 en 5 van vorig jaar palmen nu plekken 21, 22 en 23 in. Mogen we nu eindelijk zeggen dat het niveau vorig jaar echt belachelijk laag lag?![]()

NeeIk ben net even door het klassement gegaan. Voorlopig staat de hoogst geplaatste renner uit de top 10 van de Giro van vorig jaar momenteel 14de. Nummers 2, 4 en 5 van vorig jaar palmen nu plekken 21, 22 en 23 in. Mogen we nu eindelijk zeggen dat het niveau vorig jaar echt belachelijk laag lag?![]()