Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?

• Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie Remco wel gewoon meegaan met Bernal moest die gaan.
Nu niet per se de rit winnen, maar het roze zie ik hem wel nemen vandaag.

Probleem zijn de bonis. Ik denk dat Ineos ook voor de rit gaat en dan is 5" zo gebeurt. Dus roze wordt daarom moeilijk denk ik.

Wat een faceplant van mohoric. Idd dat moet een put geweest zijn ofzo. En te laat gezien?
De fiets ook gewoon in stukken. Zegt al genoeg van de klap.

Idd akkoord dat die gewoon moet afgevoerd worden.

Probleem zijn de bonis. Ik denk dat Ineos ook voor de rit gaat en dan is 5" zo gebeurt. Dus roze wordt daarom moeilijk denk ik.
Moet Evenepoel dan roze pakken? Laat Bernal de roze trui maar pakken en Ineos laten werken de volgende dagen.

Moet Evenepoel dan roze pakken? Laat Bernal de roze trui maar pakken en Ineos laten werken de volgende dagen.
Beetje serieus blijven he.
Misschien wel de grootste favoriet op eindwinst seconden laten nemen én op voorsprong laten komen, gewoon omdat je je ploeg niet zou willen laten werken?

Zou nogal een arrogante vertoning zijn imo

Beetje serieus blijven he.
Misschien wel de grootste favoriet op eindwinst seconden laten nemen én op voorsprong laten komen, gewoon omdat je je ploeg niet zou willen laten werken?

Zou nogal een arrogante vertoning zijn imo
Ik zeg gewoon dat het géén must is. Als Bernal 6 sec terugpakt en dan 1sec voorsprong heeft --> Dat is toch ideaal?
Geen tijdverschil en Ineos moet dan werken. Maar natuurlijk zal Evenepoel als hij kan, geen tijd laten liggen, dat spreekt voor zich.

En arrogant? Who cares, als je daardoor de ronde wint, Bernal hoeft uwe vriend niet te zijn sé. :tongue:

Evenepoel is een betere tijdrijder en rekent nog op die tijdrit dus waarom niet? Laat Ineos maar het roze pakken en het werk doen.

“Wat het ideale scenario is? Een vlucht die voorop zit en dan samen met Bernal binnen komen. Dat is het beste. Of ik het meest naar hem kijk? Goh, het is nog heel lang, er komen nog super veel bergritten. Ik denk dat ik vandaag niet over mijn toeren moet gaan. Hij zal ook gebrand zijn om de roze trui te pakken, want de dag na de rustdag volgt een gevaarlijke rit voor het materiaal. Hoe korter de volgauto’s dan bij het peloton zitten, hoe beter. Ik denk dat zowel zij als wij vandaag hetzelfde plan hebben.”
Mss dat EVP toch geen roze bewust ga laten liggen dan?

Zou Martin zijn ploeg nog op kop zetten? Verschil is nog steeds beperkt en die heeft toch echt wel een kans op deze aankomst.

Zie net het profiel van die laatste klim dzt stelt eigenlijk zoveel niet voor. Enkel de laatste 500m zijn wat lastig. Valt me wat tegen. Winnaar zal wel vooraan zitten.

Urgh Jumbo. Wat een lelijke tacktiek: slepen, slepen, slepen... en dan nog durven aanvallen, de-gou-tant.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan