Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goossens is nog altijd maar 25 maar hij valt me vandaag wat tegen. Ik had meer verwacht.Was Goossens geen klim talent?
Mussennestje hoogstensarendsnestje
Toch vooral dom gereden van de Belgen? Waarom gaan die nu aanvallen voor die beklimming. En Campenaerts dan nog meerdere keren...
Logisch dat ze dan allebei een slag van de hamer krijgen op die klim.
Campenaerts heb je wel een punt, maar die heeft toch ook gewoon te veel met z'n krachten gewoekerd hè. Als die weg was met Carboni vollebak op kop rijden bv., waar is dat goed voor?Campenaerts weet gewoon dat die niet genoeg klimmer is. Goosens is maar één keer gegaan hé, die heeft niet meer krachten verspeeld dan anderen in die vlucht. Is gewoon totaal niet de degelijke klimmer die men (hijzelf, ploeg, pers) er van maakt. Allemaal op basis van een 24e plaats in de vuelta, dus eigenlijk gewoon allerlaatste van de renners die nog ietwat moeite gedaan hebben voor dat klassement.
Nu, hij is misschien dan wel al 25 (ouder dan Vanhoucke bijvoorbeeld), hij is wel zeer laat begonnen met koersen op de weg. Ik neem aan dat ze er bij de ploeg op rekenen dat het een echte laatbloeier is, maar meer dan een goeie knecht zie ik die echt niet worden.
Van Kobe is het mss ook het gevoel van ' ik weet dat ik niet 100 ben, maar laat ik maar iets proberen en misschien denkt de rest dat ik sterker ben dan ik eigenlijk ben'Campenaerts heb je wel een punt, maar die heeft toch ook gewoon te veel met z'n krachten gewoekerd hè. Als die weg was met Carboni vollebak op kop rijden bv., waar is dat goed voor?
En bij Goossens is dat één keer te veel. Ze waren net voor hij demarreerde nog bezig van hoe perfect hij alles deed en dan opeens demarreert die voor God weet welke reden. Wacht toch gewoon tot de klim? Ik zeg niet dat die dan gewonnen had, maar zou toch meer kans hebben gehad.
Lafay heeft voor zover ik weet niet gedemarreerd voor de slotklim (of ik heb dat per toeval gemist).

Ik heb het al eens gezegd: Campenaerts lijkt soms dom en een idioot, maar hij is juist (erg) slim. Hij is géén toprenner maar hij staat altijd wel ergens in de krant of in de boekskes, hij zuigt de aandacht naar zich toe en hij durft ook met lef te koersen en aan te vallen.Ik begin meer en meer sympathie te krijgen voor Campenaerts moet ik zeggen. Ik vond het altijd een vakidioot die gewoon door pure desinteresse van de rest van het peloton zo kon scoren in tijdritten, maar hij maakt er wel het beste van nu in zowel de klassiekers als de grote rondes. Het gaat nooit een veelwinnaar worden, maar publicitair scoort hij wel goed heb ik de indruk.
Afin, ik merk hem toch veel op![]()
Met het vakidioot zijnde bedoelde ik de maniakale voorbereiding op het tijdrijden en het uurrecordIk heb het al eens gezegd: Campenaerts lijkt soms dom en een idioot, maar hij is juist (erg) slim. Hij is géén toprenner maar hij staat altijd wel ergens in de krant of in de boekskes, hij zuigt de aandacht naar zich toe en hij durft ook met lef te koersen en aan te vallen.
Dat lijkt erg dom en hij pakt er géén prijzen mee, maar achteraf heeft hij toch weer de aandacht naar zich toe gezogen! Zo blijft hij toch zijn contacten versieren en dat is nog altijd zijn broodwinning.
Ik bedoelde er helemaal niet mee dat hij dom is ofzo. Je redenering kan ik alleen maar volgen. Helemaal niet.. hij staat in de picture maar zeggen dat hij de Giro zomaar even wint heb ik nog nergens gelezen..HLN en sporza, ongeveer elke dag.
De roze trui dragen wil nog niet zeggen dat je op het einde winnaar bent.. grote nuance lijkt me.. En lijkt me logisch als je roze haalt om dat met hand en tand te verdedigen zoals Valter vandaag.. Altijd zo zeiken op pers en toestanden.. laat die toch doen.4 van de 6 artikelen op 2 dagen tijd gaan over Remco en roze. Maar ik zie het niet hoor!
![]()
Bij VDP is dat ook hoor.. en op Sporza als Belgische zender notabene.. en daar komt dan nog eens zijne pa Adrie bij met zijn gelul.. dat vind ik nog veel erger90% van de media-aandacht gaat naar 2 renners: Wout en Remco. Ze laten een scheet en het staat in de gazet of op Sporza.
Beetje overdreven toch?
Het is net goed dat Sporza ook buitenlandse toppers aandacht geeft.Bij VDP is dat ook hoor.. en op Sporza als Belgische zender notabene.. en daar komt dan nog eens zijne pa Adrie bij met zijn gelul.. dat vind ik nog veel erger
Hij is aan het trainen voor de klassiekers volgend jaar. Wat hardheid kweken in de Giro, mede door de regen en koude en volgend jaar uitpakken in een Dwars door Vlaanderen of ertussenuit muizen in het openingsweekend en een van de twee naar zijn hand zetten.maar hij maakt er wel het beste van nu in zowel de klassiekers als de grote rondes.
Maar ook 'gans'Het woordje 'sinds' doet het hem hè.
. Inderdaad, raar van Jeroen om zoiets er even tussen te gooien m.b.t. Ewan eerste GT-start en zeges, maar bon. Ik kan ze alletwee wel smaken als Italiaanse snack.