Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?

• Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
wtf was dit eigenlijk

werd dit niet aangekondigt als een arendsnestje? dit was toch een niemendalletje

Toch vooral dom gereden van de Belgen? Waarom gaan die nu aanvallen voor die beklimming. En Campenaerts dan nog meerdere keren...

Logisch dat ze dan allebei een slag van de hamer krijgen op die klim.

Toch vooral dom gereden van de Belgen? Waarom gaan die nu aanvallen voor die beklimming. En Campenaerts dan nog meerdere keren...

Logisch dat ze dan allebei een slag van de hamer krijgen op die klim.

Campenaerts weet gewoon dat die niet genoeg klimmer is. Goosens is maar één keer gegaan hé, die heeft niet meer krachten verspeeld dan anderen in die vlucht. Is gewoon totaal niet de degelijke klimmer die men (hijzelf, ploeg, pers) er van maakt. Allemaal op basis van een 24e plaats in de vuelta, dus eigenlijk gewoon allerlaatste van de renners die nog ietwat moeite gedaan hebben voor dat klassement.

Nu, hij is misschien dan wel al 25 (ouder dan Vanhoucke bijvoorbeeld), hij is wel zeer laat begonnen met koersen op de weg. Ik neem aan dat ze er bij de ploeg op rekenen dat het een echte laatbloeier is, maar meer dan een goeie knecht zie ik die echt niet worden.

Dit was toch wel het hoogst haalbare voor Campenaerts. Goossens had ik misschien ook wat meer van verwacht, maar die ken ik eigenlijk niet goed genoeg.

Ook gewoon iets te weinig inhoud zeker. In zo'n lange vlucht komen ook andere kwaliteiten bovendrijven. Niet altijd de beste klimmer die dan wint.

Campenaerts weet gewoon dat die niet genoeg klimmer is. Goosens is maar één keer gegaan hé, die heeft niet meer krachten verspeeld dan anderen in die vlucht. Is gewoon totaal niet de degelijke klimmer die men (hijzelf, ploeg, pers) er van maakt. Allemaal op basis van een 24e plaats in de vuelta, dus eigenlijk gewoon allerlaatste van de renners die nog ietwat moeite gedaan hebben voor dat klassement.

Nu, hij is misschien dan wel al 25 (ouder dan Vanhoucke bijvoorbeeld), hij is wel zeer laat begonnen met koersen op de weg. Ik neem aan dat ze er bij de ploeg op rekenen dat het een echte laatbloeier is, maar meer dan een goeie knecht zie ik die echt niet worden.
Campenaerts heb je wel een punt, maar die heeft toch ook gewoon te veel met z'n krachten gewoekerd hè. Als die weg was met Carboni vollebak op kop rijden bv., waar is dat goed voor?

En bij Goossens is dat één keer te veel. Ze waren net voor hij demarreerde nog bezig van hoe perfect hij alles deed en dan opeens demarreert die voor God weet welke reden. Wacht toch gewoon tot de klim? Ik zeg niet dat die dan gewonnen had, maar zou toch meer kans hebben gehad.

Lafay heeft voor zover ik weet niet gedemarreerd voor de slotklim (of ik heb dat per toeval gemist).

Campenaerts heb je wel een punt, maar die heeft toch ook gewoon te veel met z'n krachten gewoekerd hè. Als die weg was met Carboni vollebak op kop rijden bv., waar is dat goed voor?

En bij Goossens is dat één keer te veel. Ze waren net voor hij demarreerde nog bezig van hoe perfect hij alles deed en dan opeens demarreert die voor God weet welke reden. Wacht toch gewoon tot de klim? Ik zeg niet dat die dan gewonnen had, maar zou toch meer kans hebben gehad.

Lafay heeft voor zover ik weet niet gedemarreerd voor de slotklim (of ik heb dat per toeval gemist).
Van Kobe is het mss ook het gevoel van ' ik weet dat ik niet 100 ben, maar laat ik maar iets proberen en misschien denkt de rest dat ik sterker ben dan ik eigenlijk ben'

Ik begin meer en meer sympathie te krijgen voor Campenaerts moet ik zeggen. Ik vond het altijd een vakidioot die gewoon door pure desinteresse van de rest van het peloton zo kon scoren in tijdritten, maar hij maakt er wel het beste van nu in zowel de klassiekers als de grote rondes. Het gaat nooit een veelwinnaar worden, maar publicitair scoort hij wel goed heb ik de indruk.
Afin, ik merk hem toch veel op :p

Ik begin meer en meer sympathie te krijgen voor Campenaerts moet ik zeggen. Ik vond het altijd een vakidioot die gewoon door pure desinteresse van de rest van het peloton zo kon scoren in tijdritten, maar hij maakt er wel het beste van nu in zowel de klassiekers als de grote rondes. Het gaat nooit een veelwinnaar worden, maar publicitair scoort hij wel goed heb ik de indruk.
Afin, ik merk hem toch veel op :p
Ik heb het al eens gezegd: Campenaerts lijkt soms dom en een idioot, maar hij is juist (erg) slim. Hij is géén toprenner maar hij staat altijd wel ergens in de krant of in de boekskes, hij zuigt de aandacht naar zich toe en hij durft ook met lef te koersen en aan te vallen.

Dat lijkt erg dom en hij pakt er géén prijzen mee, maar achteraf heeft hij toch weer de aandacht naar zich toe gezogen! Zo blijft hij toch zijn contacten versieren en dat is nog altijd zijn broodwinning.

Ik heb het al eens gezegd: Campenaerts lijkt soms dom en een idioot, maar hij is juist (erg) slim. Hij is géén toprenner maar hij staat altijd wel ergens in de krant of in de boekskes, hij zuigt de aandacht naar zich toe en hij durft ook met lef te koersen en aan te vallen.

Dat lijkt erg dom en hij pakt er géén prijzen mee, maar achteraf heeft hij toch weer de aandacht naar zich toe gezogen! Zo blijft hij toch zijn contacten versieren en dat is nog altijd zijn broodwinning.
Met het vakidioot zijnde bedoelde ik de maniakale voorbereiding op het tijdrijden en het uurrecord :) Ik bedoelde er helemaal niet mee dat hij dom is ofzo. Je redenering kan ik alleen maar volgen.
Hij heeft geluk gehad dat hij nog opgevist werd, maar hij bewijst nu absoluut zijn waarde.

Kobe is tijdens Parijs-Nice in auto gevlogen en hersenschudding. Geen idee of dat hij anders beter voor de dag zou komen :p

Campenaerts moet het vooral van zijn aero hebben. Al is hij precies wel verbeterd op andere vlakken sinds corona

Laatst bewerkt:
Campenaerts erg slim noemen vind ik wel een brug te ver hoor. Daarvoor zijn zijn uitspraken voor en na de race toch niet altijd doordacht.

4 van de 6 artikelen op 2 dagen tijd gaan over Remco en roze. Maar ik zie het niet hoor!
21980-ECA-054-F-4218-B6-AB-D136776-E3-D90.png
De roze trui dragen wil nog niet zeggen dat je op het einde winnaar bent.. grote nuance lijkt me.. En lijkt me logisch als je roze haalt om dat met hand en tand te verdedigen zoals Valter vandaag.. Altijd zo zeiken op pers en toestanden.. laat die toch doen.

90% van de media-aandacht gaat naar 2 renners: Wout en Remco. Ze laten een scheet en het staat in de gazet of op Sporza.
Beetje overdreven toch?
Bij VDP is dat ook hoor.. en op Sporza als Belgische zender notabene.. en daar komt dan nog eens zijne pa Adrie bij met zijn gelul.. dat vind ik nog veel erger

Bij VDP is dat ook hoor.. en op Sporza als Belgische zender notabene.. en daar komt dan nog eens zijne pa Adrie bij met zijn gelul.. dat vind ik nog veel erger
Het is net goed dat Sporza ook buitenlandse toppers aandacht geeft.
Zeker VDP die gewoon bij de mannen van het voorjaar hoort.
En i.t.t de pedicure van Remco zijn moeder heeft Adrie wel iets nuttig te zeggen over de koers.

maar hij maakt er wel het beste van nu in zowel de klassiekers als de grote rondes.
Hij is aan het trainen voor de klassiekers volgend jaar. Wat hardheid kweken in de Giro, mede door de regen en koude en volgend jaar uitpakken in een Dwars door Vlaanderen of ertussenuit muizen in het openingsweekend en een van de twee naar zijn hand zetten.
Het woordje 'sinds' doet het hem hè.
Maar ook 'gans' :biglaugh:. Inderdaad, raar van Jeroen om zoiets er even tussen te gooien m.b.t. Ewan eerste GT-start en zeges, maar bon. Ik kan ze alletwee wel smaken als Italiaanse snack.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan