Gaming Headset

JoNasty87

Member
Ik ben op zoek naar een nieuwe gaming headset .

Heb momenteel de Logitech G Pro X Wired headset , maar langs 1 kant is de plastic verduurd en is de schelp afgebroken , waardoor deze enkel nog met de draad vast hangt aan de rest van de headset , Heb dit nu tijdelijk creatief opgelost zodat ik deze nog wel kan gebruiken. Maar zou deze wel graag vervangen.

Budget = Rond de 100 € , 150€ max .

Ben altijd zeer tevreden geweest van de G Pro X . Super geluid en de beste microfoon die ik al gehad heb op een headset.
Maar vroeg mij af of ze voor mijn budget nog andere goed / Betere headsets zijn met dezelfde kwaliteit van Mic en sound .

Alvast bedankt
 
Steelseries vind ik wel een goede reeks qua draagcomfort. Microfoon is ook zeer degelijk.
Voor geluid denk ik dat sennheiser wel de betere (maar ook duurdere) headsets heeft
 
Steelseries vind ik wel een goede reeks qua draagcomfort. Microfoon is ook zeer degelijk.
Voor geluid denk ik dat sennheiser wel de betere (maar ook duurdere) headsets heeft
Heb hiervoor een steelseries gehad , Draagcomfort is idd wel goed , maar was niet tevreden met het geluid. Toch niet in vergelijking met de G Pro X . Qua micro kwaliteit van de sennheiser , heb je daar een idee van hoe die is ?

staat er 1 bij van onder de 100€ en 1 van 120€, rest is allemaal buiten mijn budget. 😅
 
Epos H6Pro wel bedraad maar top headset.
Gekocht bij Coolblue met kassa korting van 50€ en kwam toen op 125€.
 
Heb hiervoor een steelseries gehad , Draagcomfort is idd wel goed , maar was niet tevreden met het geluid. Toch niet in vergelijking met de G Pro X . Qua micro kwaliteit van de sennheiser , heb je daar een idee van hoe die is ?


staat er 1 bij van onder de 100€ en 1 van 120€, rest is allemaal buiten mijn budget. 😅

Die PC38x staat bekend als een van de allerbeste devices die te kopen zijn, ik denk dat de goedkopere versies ook echt de moeite waard zijn.
 
Ben nog steeds op zoek naar een gaming headset. Ondertussen is mijn budget 175€ en zou graag een draadloze headset willen
 
Ben nog steeds op zoek naar een gaming headset. Ondertussen is mijn budget 175€ en zou graag een draadloze headset willen
Logitech G Pro X Wireless.
Ik denk voor die prijs dat je weinig beter draadloos gaat vinden.
Zelfde headset maar draadloos.
Aangezien je er tevreden van bent...

Staat vaak aan +- € 170 enkel zie ik dat hij nu terug iets hoger staat op meeste sites.
Als je hem beetje in de gaten houdt, moet dat toch wel ergens lukken!

Hier wel nog rond die prijsklasse.
https://www.amazon.nl/Logitech-Wireless-Lightspeed-Microfoon-Headphone/dp/B07W5JKB8Z
 
Logitech G Pro X Wireless.
Ik denk voor die prijs dat je weinig beter draadloos gaat vinden.
Zelfde headset maar draadloos.
Aangezien je er tevreden van bent...

Staat vaak aan +- € 170 enkel zie ik dat hij nu terug iets hoger staat op meeste sites.
Als je hem beetje in de gaten houdt, moet dat toch wel ergens lukken!

Hier wel nog rond die prijsklasse.
https://www.amazon.nl/Logitech-Wireless-Lightspeed-Microfoon-Headphone/dp/B07W5JKB8Z
Da het hier ook al over na , tot ik enkele reviews heb gezien en daarin werd gezegd dat de micro een pak slechter was .
 
Heb zelf de Razer barracuda X voor 80 euro en heel tevreden van eigenlijk.
 
Terug
Bovenaan