Welke wireless headset

No_Dice

Member
hey,

Ik zou een wireless headset willen kopen.
De obvious dingen zijn belangrijk zoals kwalitatieve constructie, comfort, geluid en "goeie" mic.

Zelf heb ik reeds jaren een razer kraken tournament gehad, die was opzich wel ok denk ik. hij heeft altijd redelijk goed gewerkt.
Ik heb dan puur op een gokje de Razer kraken V3 pro gekocht, deze zat opzich wel goed. was vrij degelijk kwa constructie en het geluid en mic waren prima.

Deze headset heeft "haptics oftewel hypersense" wat wil zeggen dat deze trilt bij ontploffingen, geweerschoten, bewegingen enz.. beetje zoals een dualshock zou doen maar dan op je kop.
Al was ik sceptisch , als ik de sterkte tussenin zette dan wast het feitelijk best wel leuk, het had wel iets.
Jammer genoeg begon al na 2 dagen deze technologie te mankeren, je kon een lichte backnoise horen als deze "hypersense" actief was, een soort "ring" of "gong". moeilijk uit te leggen, als je op de oorstukken tikte dan hoorde je het ook, dus dacht meteen aan een mechanisch probleem.
Dus die heb ik dan ook meteen teruggestuurd.

ANYWAY! (mijn vriendin zou zeggen, kom nu al eens tot de clue)

ik zoek een andere wireless headset, die haptics waren leuk maar voor zover ik lees heel veel problemen mee, wat ik had is blijkbaar geen uitzondering.

Dus: ik dacht aan de Razer blackshark v2 (2023 model). of de hyperx cloud alpha.
Er is een hyperx cloud 3 maar deze is (nog) niet wireless, dus mss even daarop wachten.
iemand andere suggesties?
Budget is een 200€ - 250€ ish..

ik heb een middelgroot hoofd, dus geen kleine modellen best, en liefs cups die diep genoeg zijn.

Alez, als je nu nog aan het lezen bent, bedankt voor de inspanning.
 
En wat wil je met die wireless headset nu effectief doen ?

Aansluiten op PS, PC, Xbox, gsm,...
Vooral muziek luisteren, gebruiken voor teams, onderweg naar het werk, gewicht hoofdtelefoon... ?

uit uw uitleg kan ik het niet direct opmaken.
 
En wat wil je met die wireless headset nu effectief doen ?

Aansluiten op PS, PC, Xbox, gsm,...
Vooral muziek luisteren, gebruiken voor teams, onderweg naar het werk, gewicht hoofdtelefoon... ?

uit uw uitleg kan ik het niet direct opmaken.
Pc Gamen hoofdzakelijk, gewicht is minder van belang, Zware headset hoeft niet altijd oncomfortabel te zijn. Maar mijn Kraken tournament woog een 350gr dachtik, dus laat ons zeggen niet veel zwaarder dan dat liefst.
 
steelseries arctis zijn degelijk.

maar voor goed geluid en comfort zoek je eigen beter achter headphones dan een gaming headset. sony maakt heel wat degelijke headphones in die categorie.
 
Ja dat besef ik, maar laat ons stellen dat ik de beste (binnen een redelijk budget) headset zoek. Natuurlijk hangt alles een beetje af van persoonlijke voorkeur.
Ik zal het simpel houden. Welke van de 3 bovenstaande opties zijn volgens jullie de beste keuze.
Steelseries heb ik idd ook naar gekeken maar die schijnen iets kleiner te zijn.
 
Om eerlijk te zijn speel ik enkel HLL met de headset.
Voor de rest speel ik DCS/IL2 of MFS2020 in VR (ReverbG2) dus dan gebruik ik de headset niet.
 
Terug
Bovenaan