Fun vrouw voor €60 000

  • Onderwerp starter Deleted member 95
  • Startdatum
D

Deleted member 95

Guest
Naast mijn doodsaaie daily ben ik nu toch op zoek naar een leuke tweede vrouw. Ik heb één zoon, maar een tweezitter is niet echt een probleem. De opties:

Hot Marijke: een M-vrouw moet je in mijn ogen toch een keer gehad hebben.

Lotus Lain: een Lotus moet je in mijn ogen toch een keer gehad hebben...

Delphine Persoon: een Boxster moet je in mijn ogen... Sportief, praktisch, betrouwbaar en met uitstraling. Ook wel een beetje m'as-tu-vu, niet meteen een sympathieke vrouw.

Welke zouden jullie kiezen?
 
tenor.gif
 
Amai, smaak hebt ge niet ze man.
Of wilt ge ons met uw opties doen geloven DaT GE GeEn AndeRE KenT? Want da gelooft zelfs uw main vrouw niet.
 
Amai, smaak hebt ge niet ze man.
Of wilt ge ons met uw opties doen geloven DaT GE GeEn AndeRE KenT? Want da gelooft zelfs uw main vrouw niet.
Het eerlijke antwoord is dat ik na de eerste drie opties geen zin meer had en maar gewoon op post geklikt heb. :unsure:
 
Alhoewel geld geen probleem is vermoed ik, zou ik toch letten op verbruik, betrouwbaarheid en mogelijke doorverkoopwaarde.
Een boxster zou ik daarvoor toch laten, te veel kansen op mankementen en met de jaren verlies van kracht en souplesse.
Een hot marijke is dan weer een model dat je heel veel ziet, dus lijkt me niet exclusief genoeg.
 
Pfoe, ik vind tweedehands toch altijd maar tweedehands, hoor.
Je weet nooit echt wie daar al allemaal heeft ingezeten, of of die er zorg voor heeft gedragen.
 
Kan iemand mij een betrouwbaar en betaalbaar 9L-model* aanraden???

*9 liter hé, mag wel wat inhoud hebben. 😏
 
Naast mijn doodsaaie daily ben ik nu toch op zoek naar een leuke tweede vrouw. Ik heb één zoon, maar een tweezitter is niet echt een probleem. De opties:

Hot Marijke: een M-vrouw moet je in mijn ogen toch een keer gehad hebben.

Lotus Lain: een Lotus moet je in mijn ogen toch een keer gehad hebben...

Delphine Persoon: een Boxster moet je in mijn ogen... Sportief, praktisch, betrouwbaar en met uitstraling. Ook wel een beetje m'as-tu-vu, niet meteen een sympathieke vrouw.

Welke zouden jullie kiezen?
Hallo, voor een beletselteken hoort een spatie.
 
En huren? Een weekend per maand een speciaal modelleke huren. Dan ben je al een paar jaar verder eer je geld er door is en kan je elke keer iets anders hebben.
 
En huren? Een weekend per maand een speciaal modelleke huren. Dan ben je al een paar jaar verder eer je geld er door is en kan je elke keer iets anders hebben.
Probleem is met huren dat je dat wel minder makkelijk kan delen met vrienden he. Dat is toch ook leuk als ge dat een een weekend kan uitlenen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan