fulltime traders / cursus

discord22

Banned
Hallo,

Ik wil me wat gaan verdiepen in aandelen kopen/verkopen, maar ben eerst op zoek naar een goede cursus. Iemand goede tips? Mogelijk lijkt me dit wel interessante job aangezien je dit van thuis kan doen(of eerder waar in de wereld) en wanneer je wil. Ik ben er me van bewust dat het speculatie blijft, en er goede en slechte periodes zijn.

Zijn er hier mensen die fulltime traden als job (dan word je geloof ik 50% belast op je winst, of omzeilen jullie dat door bedrijf in Nederland op te starten)?

Alvast bedankt!
 
Voor 100 euro kan je mijn cursus volgen waarin ik een inleiding geef over mezelf en een kortingscode geef om te subscriben op mijn blog!

Rijk worden gegarandeerd!*
 
Ik ben nog leek. (ik heb net een bolero account aangemaakt). Ik wil strategieën, statistieken leren lezen, waarop letten, etc leren.


Ja kan nooit kwaad, maar wellicht zijn er betere online cursussen met een community rond?
Bolero zou ik afraden om te traden, transactiekosten zijn te hoog. Lynx zal beter zijn dan.
 
Wat bedoel je met fulltime job? In loondienst? Of voor jezelf?
Want indien het voor jezelf is, ga je toch al een serieus kapitaal mogen hebben om van die rendementen te kunnen leven.
En dan moet je daarnaast nog eens spaargeld hebben voor het geval het goed mis gaat.
 
Een cursus zelfredzaamheid zou geen slecht begin zijn zo te lezen.
Je hoeft niet te reageren he.. jezus.

Wat bedoel je met fulltime job? In loondienst? Of voor jezelf?
Want indien het voor jezelf is, ga je toch al een serieus kapitaal mogen hebben om van die rendementen te kunnen leven.
En dan moet je daarnaast nog eens spaargeld hebben voor het geval het goed mis gaat.
Waar dat voornaamste bron van inkomen is (voor jezelf).