De beurs

Daarnaast zitten ze vaak ook niet op de attitude crypto-boys te wachten.
Dit idd ook.

Je moet daarnaast eens de vibe van bepaalde regio's in cryptobeliever havens opsnuiven (Dubai, Malta, Cyprus, ...).

Moeilijk uit te leggen, maar laat ons zeggen dat die attitude "Ik wil zoveel mogelijk verbergen van MIJN geld" / "de overheid zijn vuile dieven en ik wil mij buiten de maatschappij zetten" / "elke euro moet in mijn zak, ieder voor zichzelf" , een bepaalde indruk nalaat.
Ofwel al in het gedrag en uiterlijk, ofwel na 10 minuten in een gesprek.

Laat mij voorzichtig stellen dat ik geen fan ben van de gemiddelde persoonlijkheid van de echte cryptobeliever, het neigt dikwijls naar de sociopathische kant (en om 1 of andere reden zit er een disproportioneel gedeelte incels/red pills bij).
 
Moest ik van Lynx naar argenta geld overschrijven met een waarde van bijvoorbeeld meer dan 200K gaat argenta daar dan moeilijk over doen?
Loonfiches zijn toch niet relevant? Wat moet je dan bewijzen?
 
Moest ik van Lynx naar argenta geld overschrijven met een waarde van bijvoorbeeld meer dan 200K gaat argenta daar dan moeilijk over doen?
Loonfiches zijn toch niet relevant? Wat moet je dan bewijzen?
Je moet kunnen aantonen dat dat geld niet frauduleus/ crimineel verdiend is..
 
Moest ik van Lynx naar argenta geld overschrijven met een waarde van bijvoorbeeld meer dan 200K gaat argenta daar dan moeilijk over doen?
Loonfiches zijn toch niet relevant? Wat moet je dan bewijzen?

Ik heb de vraag gesteld aan Saxo en het kwam erop neer dat ik moest bewijzen over een inkomen (dus niet vermogen) te beschikken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brt

Nice, zal veel beter zijn dan die shit met Skydance.
Afwachten wat Shari beslist. Als het Skydance bod op NAI haar beter uitkomt (waar het op lijkt) en effectief legaal is, zijn we de pineut.
The shitshow continues…

Ach ik moet er bijna om lachen na al die jaren als aandeelhouder. Gelukkig vertegenwoordigt Paramount nu bijna niets meer in m’n portefeuille. Warner Bros heb ik ook nog, bijna even dramatisch daar. Media is echt geen gemakkelijke sector, zeker nu dat streaming alles op z’n kop heeft gezet.
 
Afwachten wat Shari beslist. Als het Skydance bod op NAI haar beter uitkomt (waar het op lijkt) en effectief legaal is, zijn we de pineut.
The shitshow continues…

Ach ik moet er bijna om lachen na al die jaren als aandeelhouder. Gelukkig vertegenwoordigt Paramount nu bijna niets meer in m’n portefeuille. Warner Bros heb ik ook nog, bijna even dramatisch daar. Media is echt geen gemakkelijke sector, zeker nu dat streaming alles op z’n kop heeft gezet.
Hier is het een recente call positie dus ik speel puur op overname...
 
Terug
Bovenaan