Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Station Groenendaal is klein maar wel charmant, en er is ook mooie graffiti art in de buurt. Voldoende parkeergelegenheid voor auto's ook.+1 voor een fotogeniek station.![]()

Mag ik deze eens gebruiken als referentie om na te maken in 3D? Wreed tof gebouwken! (En wreed mooi fotooke!)

Zeker, geen probleem!Mag ik deze eens gebruiken als referentie om na te maken in 3D? Wreed tof gebouwken! (En wreed mooi fotooke!)

Gisteren een Sony 200-600mm gehuurd bij Kamera Express en de natuur ingetrokken om wat vogels te spotten.
Om heel de dag mee rond te lopen is de lens wat zwaar, maar met statief en sport of in een vogelhut is deze perfect.
Ik had niet verwacht dat deze op 600mm onder moeilijke omstandigheden (het was nog bewolkt in het begin) zo goed zou werken. Focus blijft super snel en betrouwbaar. Eens de zon er door kwam, nog meer een genot om close-ups te nemen.

Bij dergelijke vergrotingen (tussen 1:1 en 1:2) zit je scherptediepte bij f/11 tussen de 1-3,5mm. De enige manier om aan significant meer scherptediepte te geraken is focus stacken.

We are fanceh photographersWe kunnen ook een poll maken hier op het Lifestyle forum, zo maken we misschien meer reclame...

Tegen dan heb ik misschien een cameraEen datum vinden die voor iedereen past wordt sowieso een moeilijke, maar als de eerste afspraak geslaagd is kunnen we begin volgend jaar een nieuwe editie inplannen.