Zoek een (enkele) koppel(s) dat (die) nog op zoek is (zijn) naar een trouwfotograaf en reken aardig door, dan heb je ….Dat wordt ... een ontnuchtering.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoek een (enkele) koppel(s) dat (die) nog op zoek is (zijn) naar een trouwfotograaf en reken aardig door, dan heb je ….Dat wordt ... een ontnuchtering.![]()

Het gekke is, bij het bericht dat ik haar stuurde via messenger stuurde ze een duimpje dus dat reken ik als een ... carte blanche?Zoek een (enkele) koppel(s) dat (die) nog op zoek is (zijn) naar een trouwfotograaf en reken aardig door, dan heb je ….![]()

Absoluut. Ge moet er zelf in geloven ook eh, ge hebt het uiteindelijk echt nodig voor uw (al dan niet in bijberoep) job.Het gekke is, bij het bericht dat ik haar stuurde via messenger stuurde ze een duimpje dus dat reken ik als een ... carte blanche?![]()

De A7RV is besteld. Morgen ophalen. Dit gaat pijn doen. Maar 700 euro korting is best veel en mijn dertiende maand is morfine. En de vrouw is akkoord, die heeft zelf sneakers van wel 150 euro gekocht.![]()

Ik denk voor een langere periode. Extra objectieven zijn nice to have, maar als primegebruiker is een tweede body een must have.
Amai, ferme investering. Dan kunt ge uw GAS weer een maandje verzadigen![]()

Buiten die 24-70 RF iets specifiek op het oog? Of is het eerder een nice to have dan een must have?Mai, goeie deal, camera voor een paar schoenen
Hier niets gekocht tijdens black friday helaas. ‘t Zal voor volgend jaar zijn.
Morgen nog cyber monday he! 't Is nog niet te laatMai, goeie deal, camera voor een paar schoenen
Hier niets gekocht tijdens black friday helaas. ‘t Zal voor volgend jaar zijn.
Gohja, een 24-70 zou ter vervanging van mijn EF 24-70 zijn (die echt al serieus afgezien heeft) maar die werkt dus wel nog goed. Mss als em het de volgende x begeeft dat ik vervang (heb m al eens moeten laten repareren).Buiten die 24-70 RF iets specifiek op het oog? Of is het eerder een nice to have dan een must have?
Het is een dure passie hé.Gohja, een 24-70 zou ter vervanging van mijn EF 24-70 zijn (die echt al serieus afgezien heeft) maar die werkt dus wel nog goed. Mss als em het de volgende x begeeft dat ik vervang (heb m al eens moeten laten repareren).
Verder nog een 35mm mss en een drone mss (maar ben bang dat ik dat te weinig ga te gebruiken). Ahja en een goed statief ontbreekt ook nog.
Maar kzegget, allemaal dingen die niet superdringend zijn.

Als je hem vandaag nog aankoopt bij o.a. Kamera Express kan je genieten van de wintercashback van €400 (tot einde januari) en de kassakorting van €300 (tot en met vandaag bij KE, elders weet ik niet). €700 eraf is toch al wel de moeite, vind ik.ik ben ook aan het twijfelen om nu de a7RIII te vervangen door de V.
Ik heb mijn nieuw speelgoed in huis en ik kan niet wachten om het te gebruiken. Eerste indrukken zijn wat overweldigend, maar het valt me meteen op dat die volgfunctie gigantisch verbeterd is tegenover de A7III. Met die functie alleen al ga ik een betere hitratio hebben, zeker bij zeer energieke kleuters als onderwerp.
Ik wou dat ik verlof had om er vollen bak foto's mee te maken, maar helaas nog niet zoveel tijd gehad. Wel wat settings aangepast met behulp van Sony-fotografen zoals Magic Wedding Photographer die verstandige dingen zegt en ook een primeshooter is. Wat me wel opviel is dat de ruis aanweziger is, maar dat zou te maken hebben met de sensor van 61MP. Hogere resolutie dus ook meer ruimte voor ruis. Bij evenveel resolutie als een camera met minder MP zou de hoeveelheid ruis dus gelijkaardig zijn. Fijne is wel dat ik niet continu met volle resolutie foto's MOET nemen, ik kan downsizen naar 26MP dat in de meeste gevallen volstaat. In cropmodus zou ik zelfs geen MP verliezen, wat bij mijn vorige camera wel het geval was. Bij landschappen of foto's waar ik zwaar in moet croppen of waar ik veel detail nodig heb kan ik nog altijd op 61MP foto's maken.Ik ben jaloers! Veel plezier ermee