Uitdaging Fotografie - Hall Of Fame - Week 17

Status
Niet open voor verdere reacties.

Strijkijzer

Event Crew
Na overleg met mijn collega @Tanuki_ hebben we besloten om de foto challenges te laten varen en een concept op te zetten waarbij de drempel om mee te doen wat lager ligt.

Het is eigenlijk vrij simpel. Elke week kan je een foto inzenden voor de Hall Of Fame. Hier is geen thema aan verbonden, gewoon de leukste foto die je gemaakt of bewerkt hebt die week. Foto hoeft ook niet perse in die week gemaakt te zijn. Je kan deze ook gewoon meteen hier posten. Er kan ook meteen feedback gegeven worden. Het idee is om een foto te tonen waar je zelf erg blij mee bent.

Vind je een foto leuk en zou je deze graag in de maandelijkse Hall OF Fame topic zien verschijnen? Geef deze dan een ":love2:"!

Een regel: geen zware foto manipulaties! Daar kan je best een eigen topic voor openen.

Voor deze week heb je dus tot zondagavond om iets in te zenden!
 
Laatst bewerkt:
Ik bijt graag de spits af met dit beeldje van de grote markt in Brussel. We hebben daar een kleine citytrip gedaan waarbij ik mezelf heb 'uitgedaagd' om alleen op 35mm te fotograferen. Ik heb momenteel een 24-70 maar die is wat log en 'saai'. Ik denk er al even over na om de RF 35 1.8 van Canon te kopen, dus dacht ik dat het een goed idee zou zijn om eens te zien of die brandpuntsafstand mij ligt. Was best plezant als uitdaging en ben toch tevreden van enkele beeldjes, waaronder deze!

bxl_009 copy-01.jpeg
 
Ik bijt graag de spits af met dit beeldje van de grote markt in Brussel. We hebben daar een kleine citytrip gedaan waarbij ik mezelf heb 'uitgedaagd' om alleen op 35mm te fotograferen. Ik heb momenteel een 24-70 maar die is wat log en 'saai'. Ik denk er al even over na om de RF 35 1.8 van Canon te kopen, dus dacht ik dat het een goed idee zou zijn om eens te zien of die brandpuntsafstand mij ligt. Was best plezant als uitdaging en ben toch tevreden van enkele beeldjes, waaronder deze!

Bekijk bijlage 28903
We zagen allemaal wel over het weer van de afgelopen 6 (!) maanden maar die prachtige dreigende lucht in combinatie met de doorbrekende zon heb je nu eenmaal niet als het "saai mooi weer" is met een staalblauwe lucht. Hier vind ik de statigheid van de gebouwen in de zonneschijn een mooi contrast vormen met die dreigende lucht en die prachtige duif in vlucht maakt het plaatje af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan