Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb nog niets deftig kunnen fabriceren.... Moet het écht echt ECHT loodrecht zijn?

Ik heb nog niets deftig kunnen fabriceren.... Moet het écht echt ECHT loodrecht zijn?
Zoekt u een suikerklontje; in de tuin of elders neerleggen en wachten tot insecten erop afkomen.Khoop van niet, anders is mijn inzendig ook nie legit vrees is...
Je kan toch moeilijk met uwe schietlood gaan fotograferen?![]()
.een bovenaanzicht van uw schietlood maken?Khoop van niet, anders is mijn inzendig ook nie legit vrees is...
Je kan toch moeilijk met uwe schietlood gaan fotograferen?![]()
een bovenaanzicht van uw schietlood maken?

Op een paar graden kijken we niet, het was ter illustratie van wat ik zocht. Niet dat we afkomen met iets van 45 graden of zo.Ik doe niet moeilijk maar achteraf niet komen zagen als @Gavin keiharde kritiek heeft op je kunstwerk.![]()

Deze heb ik al wel vaker gedaan, en als je hem in burst zet, lukt dat nog redelijk goed. Als je er nog een koordje aan maakt dat net korter is dan jij+je armen, valt hij ook nog eens niet te hard op de grondJe telefoon in de lucht gooien met een timeren hopen dat't op het moment van de foto recht naar beneden gericht is
![]()

Ow slim haha, maar is dat koordje dan niet in beeld?Deze heb ik al wel vaker gedaan, en als je hem in burst zet, lukt dat nog redelijk goed. Als je er nog een koordje aan maakt dat net korter is dan jij+je armen, valt hij ook nog eens niet te hard op de grond![]()
Het is niet zo heel makkelijk om op voorhand te weten wat er precies in beeld gaat zijnOw slim haha, maar is dat koordje dan niet in beeld?
En de kans bestaat dat het 15x lucht is. Maar je kunt 'm ook gewoon hoog genoeg gooien en weer opvangen. Bij die GoPro's is het nog simpeler, die kunnen vallen.

En hoeveel inzendingen voorlopig?Bon, toch al 5 inzendingen. Wat toch het minimum is
Nog 3 dagen!
Ondertussen toch al een stuk of 8-9. Het is inderdaad net als op schoolEn hoeveel inzendingen voorlopig?