Ik doe niet moeilijk maar achteraf niet komen zagen als @Gavin keiharde kritiek heeft op je kunstwerk. :unsure:

Nee, het blijft vrije interpretatie. Belangrijkste is dat je er zelf tevreden mee bent en dat ge u geamuseerd hebt met het te maken. De stemming achteraf is uiteindelijk meer voor de feedback dan om echt te winnen (al is winnen wél leuk, natuurlijk).
 
Ik heb nog niets deftig kunnen fabriceren.... Moet het écht echt ECHT loodrecht zijn?
Khoop van niet, anders is mijn inzendig ook nie legit vrees is...
Je kan toch moeilijk met uwe schietlood gaan fotograferen? :sarcastic:
Zoekt u een suikerklontje; in de tuin of elders neerleggen en wachten tot insecten erop afkomen.
Een traditionele foto van bovenaf van voedsel.
Show uw extreme dvd-of boekencollectie, zodat we moeten gissen hoe extreem de verzamelwoede is.
Eentje van de beerput of uw partner als die slaapt en je erboven hangt :evil:.
Die ene van vorige maand met de hond op bed was loodrecht en prachtig.
Genoeg easy loodrechte keuzes.
 
Mijn creativiteit laat me in de steek voor een deftige foto, maar ik heb wel een ode aan @kay-gell en het sokkenverhaal

IMG20211019130612.jpg
 
Ik doe niet moeilijk maar achteraf niet komen zagen als @Gavin keiharde kritiek heeft op je kunstwerk. :unsure:
Op een paar graden kijken we niet, het was ter illustratie van wat ik zocht. Niet dat we afkomen met iets van 45 graden of zo.

Het is echt vies moeilijk, ik heb al van vanal bovenaanzichten getrokken maar niets wat er goed lijkt uit te zien. Tien minuten met mijn gsm boven de straatkat hier wat verder gehangen en dat beest was het beu voor ik iets had. :unsure:
 
Nog 5 dagen. Heb hier en daar wat "bovenaanzicht"-shots genomen. Als er niets inventievers in mij opkomt zal het daaruit selecteren worden.
 
Je telefoon in de lucht gooien met een timer :unsure: en hopen dat't op het moment van de foto recht naar beneden gericht is :p
Deze heb ik al wel vaker gedaan, en als je hem in burst zet, lukt dat nog redelijk goed. Als je er nog een koordje aan maakt dat net korter is dan jij+je armen, valt hij ook nog eens niet te hard op de grond :D
 
Deze heb ik al wel vaker gedaan, en als je hem in burst zet, lukt dat nog redelijk goed. Als je er nog een koordje aan maakt dat net korter is dan jij+je armen, valt hij ook nog eens niet te hard op de grond :D
Ow slim haha, maar is dat koordje dan niet in beeld?
 
Ow slim haha, maar is dat koordje dan niet in beeld?
Het is niet zo heel makkelijk om op voorhand te weten wat er precies in beeld gaat zijn :D En de kans bestaat dat het 15x lucht is. Maar je kunt 'm ook gewoon hoog genoeg gooien en weer opvangen. Bij die GoPro's is het nog simpeler, die kunnen vallen.
 
Ik heb "iets", maar hoop toch op een betere creatieve ingeving. Als dat er niet aankomt zal het dat "iets" worden.
 
Terug
Bovenaan