ook ooit tilt-shift (in nabewerking) gedaan.
2015 toen ze de blokken op het rabot in gent aan het afbreken waren.

IMG-4620-copy.jpg
 
Zeker een tof effect om af en toe eens te doen maar gaat ook rap vervelen heb ik het gevoel :p
Maar kan zeker gebruikt worden in deze opdracht denk ik!
 
Zeker een tof effect om af en toe eens te doen maar gaat ook rap vervelen heb ik het gevoel :p
Maar kan zeker gebruikt worden in deze opdracht denk ik!
Heeft een beperkt toepassingsgebied, maar het is wel een fijn effect. Ik weet nog niet welke kant ik wil uitgaan met deze opdracht. Enerzijds kan ik voor iets héél natuurlijks gaan dat ik op wandeling tegenkom of ik kan thuis een hele set-up in elkaar steken met abstracte lichteffecten enzo ... :unsure:
 
1 inzending tot nog toe maar zoals gewoonlijk krijg ik er 10 binnen de voorlaatste dag om in te zenden :unsure:

edit: ik heb zelf nog geen flauw idee wat te doen, dus mezelf kennende zal het ook de voorlaatste dag zijn :unsure:
 
Grote kans dat ik deze keer niet ga meedoen. :-( Heb nog niet veel zoveel tijd gehad om bezig te zijn met fotografie deze maand, de tijd die ik dan wel vrij kan maken ervoor spendeer ik liever door de herfst te achtervolgen dan een specifieke opdracht uit te werken.

Moest de gelegenheid zich plots voordoen, of er een idee in het achterkamertje binnensluipt die snel uitgewerkt kan worden ga ik alsnog ervoor gaan natuurlijk.

Wel benieuwd naar de inzendingen alvast!
 
Grote kans dat ik deze keer niet ga meedoen. :-( Heb nog niet veel zoveel tijd gehad om bezig te zijn met fotografie deze maand, de tijd die ik dan wel vrij kan maken ervoor spendeer ik liever door de herfst te achtervolgen dan een specifieke opdracht uit te werken.

Moest de gelegenheid zich plots voordoen, of er een idee in het achterkamertje binnensluipt die snel uitgewerkt kan worden ga ik alsnog ervoor gaan natuurlijk.

Wel benieuwd naar de inzendingen alvast!
Je kan ook een paddestoel van boven trekken. :unsure:
 
Je telefoon in de lucht gooien met een timer :unsure: en hopen dat't op het moment van de foto recht naar beneden gericht is :p
 
Terug
Bovenaan