Flauwe moppen

Een Marokkaan gaat naar Schotland en bij de eerste Schot die hij tegenkomt zegt hij: ‘we are family!!!’
‘Impossible’: zegt de Schot. ‘The only family i’ve got begins with an Mc. For example; Mc Gyver, Mc Donald, Mc Wolf and me Mc Nish. ‘
….’yes, yes, we are family’: zegt de Marokkaan.
‘How so?’: antwoordt de Schot.
Zegt de Marokkaan:’ in Belgium they call me Mc Cak’.
't is ook een broodje dat ge niet wil eten bij de MacDo

't is ook een broodje dat ge niet wil eten bij de MacDo
1782152547584.gif

Twee penissen komen elkaar tegen op een examen.
Zegt de ene tegen de andere: ‘wat ben jij gespannen zeg, je hebt zo een rode kop?’
‘Ja’, zegt de andere, ‘ik heb juist mondeling gehad.

Een dokter gaat een dagje verlof nemen om te gaan vissen. Hij zegt tegen zijn assistent:
"André ik wil morgen gaan vissen maar ik wil de praktijk niet sluiten, dus jij moet de patiënten helpen."
"Dat is goed dokter," zegt André.
De dokter gaat vissen en komt de dag erop weer terug en vraagt:
"En André, hoe was je dag?"
"Nou," zegt André, "ik heb 3 patiënten geholpen. De eerste had hoofdpijn, dus ik heb hem wat aspirine gegeven."
"Goed," zegt de dokter, "en de tweede?"
"O, die had het zuurbranden en die heb ik Rennies gegeven."
"Heel goed," zegt de dokter, "en de derde ?"
"O dokter, ik zat hier rustig en ineens vliegt de deur open en een beeldschone meid stormt de kamer in, scheurt alle kleding van haar lijf, zelfs haar bh en slip en gaat op het onderzoekbed liggen met haar benen gespreid en roept: Dokter, dokter help me, ik heb in
vijf jaar geen man meer gezien!"
"O God André, wat heb je toen gedaan?" vraagt de dokter.
"Ik heb haar oogdruppels gegeven."

Vul wachtwoord in:
wortel

Sorry, het wachtwoord moet minstens 8 tekens bevatten:
gekooktewortel

Sorry, het wachtwoord moet minstens 1 cijfer bevatten;
1 gekooktewortel

Sorry, het wachtwoord mag geen spatie bevatten;
50gekooktewortels

Sorry, het wachtwoord moet uit minstens 1 hoofdletter bestaan:
50FUCKINGgekooktewortels

Sorry, het wachtwoord mag geen opeenvolgende hoofdletters bevatten:
NuWordikEchtKwaadAlsmijnWachtWoordnuNognietGoedisDanSteekjedie50GekookteWortelsmaarLekkerinJeReet

Sorry, dat wachtwoord is al in gebruik

@Bernie.be - mijn wachtwoord op het werk was vroeger: IHateFuckingIT'ersWhoR2Dumb2SolveAnything, dat was wel wennen voor de mensen van het bedrijf dat hier sporadisch het IT systeem op orde kwam zetten.
Zalig. M'n allereerste wachtwoord toen ik als 13 jarige een e-mail aanmaakte was 'Butthead'. Uiteraard van Beavis And Butthead. Ik trok dat overal door en dat was een gewoonte geworden.

Tot we een wachtwoord moesten kiezen in school en doorgeven aan de leerkracht IT. Die dacht uiteraard dat ik hem aan het uitlachen was.

Terug
Bovenaan