Wij dachten dat je Phil heet, maar het is Steven. Je maakt het dus te ingewikkeld.Voila. Gvd. Wrm altijd moeilijk maken als ik in de derde persoon spreek.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij dachten dat je Phil heet, maar het is Steven. Je maakt het dus te ingewikkeld.Voila. Gvd. Wrm altijd moeilijk maken als ik in de derde persoon spreek.
Wij dachten dat je Phil heet, maar het is Steven. Je maakt het dus te ingewikkeld.
Aja! Jij heet Steven, nu ben ik mee!Voila. Gvd. Wrm altijd moeilijk maken als ik in de derde persoon spreek.
goeikeAja! Jij heet Steven, nu ben ik mee!
Wist je dat zwarte humor veel voorkomt in de gezondheidszorg? Het is een soort van coping mechanisme om de harde realiteit te kunnen relativeren.
Ik kreeg onlangs een reel door: dark humor is like a child with cancer, it never gets old. Dat is toch serieus op 't randje voor mij.
Dat kan je over mijn werk ook zeggen. Even een afleiding voor het hectischeAja! Jij heet Steven, nu ben ik mee!
Wist je dat zwarte humor veel voorkomt in de gezondheidszorg? Het is een soort van coping mechanisme om de harde realiteit te kunnen relativeren.
Dat zoals de deze, toch ook wel even erover;Ik kreeg onlangs een reel door: dark humor is like a child with cancer, it never gets old. Dat is toch serieus op 't randje voor mij.
Same. Ik werk namelijk nauw samen met randdebielen.Dat kan je over mijn werk ook zeggen. Even een afleiding voor het hectische
Bij mij zitten er zo’n 240 randdebielenSame. Ik werk namelijk nauw samen met randdebielen.

Mee uwe sjarel?Ik wou gisteren een goeie dikke saus maken maar ik had wat bindingsangst.

: