Flauwe moppen

images

Een makelaar zegt tegen zijn secretaresse: ‘Ik wil sex met je, maar ik ben supersnel. Ik leg 500 euro op de grond en ik ben klaar voordat jij die hebt opgeraapt. ‘
De secretaresse belt haar vriend en vraagt wat hij ervan vindt.
‘Doe maar schat, maar vraag 1000 euro. Pak de briefjes en sta snel weer op, hij heeft niet eens de kans om zijn broek los te maken. ‘
Een half uur later belt de jongen zijn vriendin op om te vragen of dat het gelukt is.
Waarop de vriendin roept; ‘Die klootzak gebruikte munten. Ik ben nog steeds aan het oprapen en hij is nog altijd bezig!!! ‘

In teken van de Christmas spirit ga ik nu elke zaterdagvoormiddag naar AZ Groeninge in Kortrijk.
Daar doe ik mijn ronde en steek ik een half opgegeten belegd broodje in de handen van de comapatiënten.

Kwestie van de familie wat hoop te geven tijdens de feestdagen :woohoo:

In teken van de Christmas spirit ga ik nu elke zaterdagvoormiddag naar AZ Groeninge in Kortrijk.
Daar doe ik mijn ronde en steek ik een half opgegeten belegd broodje in de handen van de comapatiënten.

Kwestie van de familie wat hoop te geven tijdens de feestdagen :woohoo:
Vergeet niet wat kruimeltjes op de borst te strooien.
Het zit in de details

Enkele serieus aangebrande moppen. (Sorry alvast als er iemand zich beledigd voelt)

Hoe noemt men een teamevent waarbij telkens 9 van de 10 mensen het leuk vinden?

een groepsverkrachting

Hoe noem je een jood in een bootje in het midden van een meer?

nog niet uitgeroeid

Wat is het verschil tussen een priester en acné?

acné komt pas op je gezicht vanaf je 14de

Awel:
Gewoon ter info , het stoort me dat er menig moppen de laatste tijd er echt over gaan..
Gewoon omdat ik zoiets heb van foei Steven dark humor...💀💀

Ofzoooooo eeeeeeh. 6 7 clock it

Terug
Bovenaan