Het gaat hard en stijf in een warme, natte omgeving en komt er na een paar minuten slap en druipend terug uit?
gekookte spaghetti
Of ne speculoos in koffie
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gaat hard en stijf in een warme, natte omgeving en komt er na een paar minuten slap en druipend terug uit?
gekookte spaghetti
Of ne speculoos in koffie
Of ne stijve piet in een koffie
Ik ga "that guy" zijn, maar het moet ONgekookte spaghetti zijn, de gekookte is namelijk niet hard en stijfHet gaat hard en stijf in een warme, natte omgeving en komt er na een paar minuten slap en druipend terug uit?
gekookte spaghetti

Vergeet niet wat kruimeltjes op de borst te strooien.In teken van de Christmas spirit ga ik nu elke zaterdagvoormiddag naar AZ Groeninge in Kortrijk.
Daar doe ik mijn ronde en steek ik een half opgegeten belegd broodje in de handen van de comapatiënten.
Kwestie van de familie wat hoop te geven tijdens de feestdagen![]()
't Is allemaal de schuld van de smossen!Dat is zowaar een werk van parmahartigheid.

Wat?Gewoon ter info , het stoort me dat er menig moppen de laatste tijd er echt over gaan..
Gewoon omdat ik zoiets heb van foei Steven dark humor...![]()
Wat?
Hoe?
Humor is dan ook heel subjectiefAwel:
Gewoon ter info , het stoort me dat er menig moppen de laatste tijd er echt over gaan..
Gewoon omdat ik zoiets heb van foei Steven dark humor...
Ofzoooooo eeeeeeh. 6 7 clock it
Voila. Gvd. Wrm altijd moeilijk maken als ik in de derde persoon spreek.Awel:
Gewoon ter info , het stoort me dat er menig moppen de laatste tijd er echt over gaan..
Gewoon omdat ik zoiets heb van foei Steven dark humor...
Ofzoooooo eeeeeeh. 6 7 clock it