Flauwe moppen

Jan: Hey baas ik ben 10 jaar in dienst. Krijg ik nu eindelijk die lang beloofde dag ancienniteitsverlof?

De manager: Ah!!!! dat was de vorige manager die deze zaken geregeld had. De firma is ondertussen overgenomen en de nieuwe firma geeft geen ancienniteitsverlof. Dat bestaat helaas niet meer. Maar ik beloof het u. We gaan er terug werk van maken.

Jan: OK maar dan wens ik eindelijk eens opslag te verkrijgen, voor al die jaren trouwe dienst. Want ik heb al 10 jaar niks gezien. In ruil zou ik namelijk die extra dag verlof krijgen.

De manager: Je hebt pech. Het is net NU crisis hé Jan! MAAR ik beloof het u. Volgend jaar zitten we nog eens samen hierover.

Een weekje later
Jan: Kuch kuch ik ben 2 weken ziek baas, de griep. Ik beloof het u. Ik ben echt ziek.
De manager: :wallbash:

Er staat een marktkramer met magisch waspoeder op de markt. Ge kent dat, van die typekes die volk uit het publiek haalt om er zijn ding mee te doen.

Staat er een hoop volk rond zijn kraam, en hij ziet er een heer staan met een vlek op zijn hemd.

Meneer, geef uw hemd es?
Die vent met wat schaamrood op de wangen doet zijn hemd uit en geeft het aan de verkoper.

verkoper al zingend:
HOPJE HOPJE HOPJE
3x DOOR HET SOPJE
MET WAT POEDER UIT DE DOOS...
*snuift*
RUIKT HET HEERLIJK ALS EEN ROOS

En effectief, de vlek is eruit. Applaus alom.

Ziet ie daar nog een vent staan met kettingsmeer van zijn fiets op zijn broekspijp.

Meneer, broekje uit graag...

vent heel beschaamd maar doet het toch:

verkoper al zingend:
HOPJE HOPJE HOPJE
3x DOOR HET SOPJE
*snuift*
RUIKT HET HEERLIJK ALS EEN ROOS

en effectief, alle kettingsmeer van die broek verwijderd. Applaus!

Ziet die verkoper daar een vettig vuil vrouwke tussenstaan. Bingo denkt 'm...

Madammeke, geef mij uw slip es.
Die madam weigert eerst maar hij blijft aandringen.
Allez, ze trekt de slip dan toch uit vanonder hare rok.

verkoper al zingend:
HOPJE HOPJE HOPJE
3x DOOR HET SOPJE
*snuift*

HOPJE HOPJE HOPJE

Zelf geschreven?
Neen de heilige paus heeft in naam van de almachtige (god) Makila die post geschreven. :baard:

Je bedoelt: "Zelf verzonnen"? Neen *I wish*. Dit is echt gebeurd. Op ne dronken nacht schieten zo'n zaken van op de werkvloer wel eens te binnen. Maar ik vond het deels ook ergens een (flauwe of eerder cynische) mop.

Niet alles moet in een ergernis topic staan, we mogen toch af en toe eens cynisch lachen niet?

Al gaan sommigen het daarmee oneens zijn en er helemaal niet mee kunnen lachen. Maar dat is ok. Wil men echt ernstige moppen in een topic dan moet het woordje 'flauw' weg. Just is just.

Wat is de pointe????
Flauw hoor. Wat een mop! :tongue:

Laatst bewerkt:
Lees deze woorden luidop:

Graanveld
Tarweveld
Maisveld
Korenveld
Beneveld

Het is be-neveld hé zatlap, geen veld vol bene

Misschien niet het juiste topic, maar zo stel ik me @Oldskooler voor op basis van zijn "ergernissen op het werk" posts :p

1761336856954.png

In een electrozaak is al voor de derde maal ingebroken en de eigenaar is het grondig beu. Hij zegt tegen zijn zoon ga naar het dierenasiel en koop daar de beste en gemeenste waakhond wat ze hebben! De zoon vertekt naar het dierenasiel en zegt wat het ook moge kosten ik wil de beste en gemeenste waakhond wat jullie hebben!

Tja, zegt de eigenaar van het asiel, die zijn uitverkocht maar ik heb hier wel een aap die deze job aankan. Alé zegt de zoon wat moet ik nu met een aap?! Kom maar eventjes mee, zegt de eigenaar, want dit is gene gewone aap deze die kent karate. Samen gaan ze naar de kelder waar de aap opgesloten zit in een stevige kooi, de eigenaar doet de aap een leiband aan, ze gaan naar een gemeubelde kamer waar die van het dieren asiel roept : Karate, karate stoel !! 1 minuut later blijft v/d stoel alleen nog maar tandenstokertjes over, dan roept de eigenaar : Karate, Karate Tafel!! En weer blijft er van de tafel niks over.

Waaw zegt de zoon komaan meegeven dit beest. Thuis aangekomen zit papa op zijn gemak het krantje te lezen als de zoon met de aap aan de leiband binnenkomt. Wat heb je me nu bij roept de vader?! Weg met dat beest!! Ja maar pa.... Niks ervan ik heb een waakhond gevraagd. Ja maar pa... Ik zeg weg met die aap!! Ja maar pa die aap kent karate! Wat? Een aap die karate kent, hahahahah, Karate, karate men kloëte ja........

Gisterenavond naar de avondschool voor volwassenen geweest. De juf stond daar halfnaakt les te geven

Het was een topless!!!

Ergens in het landelijke West-Vlaanderen loopt een stier, genaamd Hannibal, op een weide. Op de wijde naast hem kopen enkele koeien.

1 van die koeien, Bella, loopt stapelzot van hemen hij ziet haar ook wel zitten.

Elke dag staan ze aan de prikkeldraad die hen scheidt te keuvelen.
Tot Bella op een bepaalde dag zegt: "Ooh Hanni, die prikkeldraad is zo toch hoog niet, kan je er niet overspringen, dan kunnen we echt samen zijn.
Waarop Hannibal zegt: "Ten eerste, het is HanniBAL, en ten tweede, ik weet niet of ik zo hoog kan springen hoor, ik durf mij dat toch niet riskeren".

Enkele dagen later stelde Bella dezelfde vraag: "Ooh Hanni, ik wil je zo graag dicht bij mij, kan je niet een grote aanloop nemen en zo over de draad springen?".
Waarop Hannibal zegt: "Ten eerste, het is HanniBAL, en ten tweede, ik weet het niet hoor, ik durf mij dat toch niet riskeren. Ik heb schrik om mij heel hard mijn te doen".

Nog enkele dagen later begint Bella echt wanhopig te worden. Ze haalt al haar charmes uit de kast, zwiert met haar kont richting Hannibal, op een zwoele manier wiebelt Ze haar uier en ze vraagt hem nogmaals of hij echt niet wil proberen om over de draad te springen.

Door de zwoele betoverende bewegingen kwam er stoom uit Hannibal zijn oren en kon hij niet meer helder nadenken.
In al zijn uitbundigheid neemt hij een immense aanloop en springt hij over de draad waarna hij met een harde dreun en pijnlijke kreet neerploft aan de overkant.

Bella snelle naar hem en zegt: Ooh Hannibal, ik ben zo blij dat we eindelijk samen zijn. Je mag alles doen met me wat je wil.

Hierop kreunt Hannibal: "Ja, zeg nu maar Hanni, mijn ballen zijn aan de prikkeldraad blijven hangen"

Terug
Bovenaan