Flauwe moppen

Variant op die van @Philharmoniker

Een vent rijdt op een parking tegen een auto. Direct staan er daar 2 homo's naast zijn auto: hela, dat was wel onze auto waar ge tegen gereden zijt hé.
Zegt die vent: maar jongens kalm. Dat is een kleine bluts, zo erg is dat niet. We gaan dat hier in der minne regelen. 500€ en we spreken er niet meer over.
Aah ne he zeg, wij zijn niet om te kopen. Jean, bel de polies.
Die vent terug: ale kom maak er 1000€ van.
Nee, we gaan dat hier regelen gelijk het moet met verzekering en al. Jean, bel de polies.
Die vent: ale laatste bod. 1500€.
Nee meneer, dat gaan we niet doen. Jean bel de polies.
Die vent: kust dan maar mijn kloten.
Jean, wacht even met bellen. Meneer heeft een voorsteleke.

Er komt een eend een café binnen en bestelt een pint. De barman is onder de indruk, zoiets heeft hij nog nooit gezien.
Daarbovenop haalt de eend een gazet uit z'n werktas en begint te lezen.

Zegt de barman: 'waw, jij kan ook nog eens lezen?!'
'Jazeker' zegt de eend 'en ik ben zelfstandig plakker' (plakker = stukadoor)

Dat gaat zo 14 dagen aan een stuk, elke dag gaat de eend een pint drinken en zijn gazet lezen.

Op een dag, wanneer de eend er niet is, komt een circusdirecteur binnen in het café. Die vraag een pint aan den toog waarop de barman hem aanspreekt: 'ik heb precies wat jij zoekt in uw circus!' en doet heel het verhaal van de eend.

'We zoeken altijd volk' zegt de circusdirecteur waarop hij hem z'n kaartje geeft. 'Spreek er hem eens over en indien interesse, mijn gegevens staan op mijn kaartje'.

De dag daarop komt de eend binnen en zegt de barman: 'ik heb werk voor jou gevonden!'
'Ah, ik kijk altijd uit naar mijn volgende werk' zegt de eend.

Barman: 'Er was hier een circusdirecteur die iemand zoals jou heel goed zou kunnen gebruiken!'
Eend: 'Een circus? Waar de dieren in een kooi zitten? Met tralies?'
Barman: 'Ja'
Eend: 'En waar de artiesten meereizen in een caravan?'
Barman: 'Jep!'
Eend: 'En waar ze dan optreden in een tent?'
Barman: 'JA!'

'Moh' zegt de eend. 'En waarom hebben zij dan een plakker nodig?'

Patient: "Dokter dokter, ik kom altijd veeeeel te snel klaar

Dokter: "Ja, da's best kut"

Patient: "oooooooh"

Vorige week mocht een barbier in t dorp zijn deuren sluiten. Blijkbaar had die zeer veel drugs verkocht.
Ben daar jaren klant geweest gvd, heb nooit door gehad dat hij ook haren knipte?!

Komt een vrouw bij de dokter. Het schaamrood op de wangen.

Dokter, ik ben gestoken door een wesp. Maar als de mensen weten waar, dan gaan ze met mij lachen. :(

Waarop de dokter zegt: maar mevrouw, dat gaat niemand te weten komen, ik heb geheimhoudingsplicht. Allez, vertel mij nekeer, waar heeft die wesp u gestoken?

Ja maar dokter, ge moet mij zweren dat dat nooit uitkomt, ik schaam mij gewoon dood. Als de mensen dat te weten komen....pffff

Wees gerust mevrouw, ik neem dat geheim mee in mijn graf, de enige 2 die het weten ben jij en ik. Allez, vertel mij waar, dat ik u kan genezen.

waarop de vrouw, het hoofd naar beneden, met een zacht fluisterend stemmeke, doodbeschaamd.

in den Aldi

Laatst bewerkt:
Komter een Antwerpse madam me een zwaar Antwerps accent bij den dokteur, zegt ze: "Ma ik êm zoo'n zjier aan mènen buik".
Vraagt dien dokteur: "En is't accuut?"
"Neent," zegt ze, "een bietjen hoger."

Kleine Charel begint een beetje nieuwsgierig te worden over de jongens en de meisjes: "Papa, waar kom ik eigenlijk vandaan?"
De papa begint al te zweten en zegt dan: "Ah, van de ooievaar eh Charelke."
Waarop Charel: "Zeg papa, gij pakt toch ook alles wat ge tegenkomt eh."

lazy-people-fact-number.jpg

Terug
Bovenaan