Flauwe moppen

Interviewer: Hoeveel hoeveelheid melk produceren uw koeien?
Boer: welke, zwarte of witte?
Interviewer: Zwarte
Boer: 2 liter per dag.
Interviewer: En de witte?
Boer: 2 liter per dag.
Interviewer : waar slapen ze?
Boer: De zwarte of de witte?
Interviewer: de zwarte
Boer : In de Schuur
Boer: In de Schuur.
Interviewer: Je koeien zien er gezond uit... Wat geef je ze te eten?
Boer: welke.. zwarte of witte?
Interviewer: Zwarte
Boer: Gras
Boer: Gras
Interviewer: maar waarom blijf je zo doorvragen of het de zwarte of de witte is wanneer het antwoord gewoon hetzelfde is??
Boer: Omdat de zwarte van mij is.
Boer: is ook van mij.

IMG-20241114-WA0009.jpg

Er komt een journalist naar een instelling voor gestoorde mensen. Zijn eerste vraag luidt hoe ze het onderscheid maken tussen wie wel gek zijn en zij die niet gek zijn.
"Wel, " zegt de dokter, "wij geven iedereen die binnen komt één theelepel, één pollepel en één emmer, dan gaan ze naar een badkamer waar een bad staat gevuld met water. De bedoeling is om het bad zo snel mogelijk leeg te maken."
"Zo, " zegt de journalist, "het is dus een normaal mens als hij de emmer pakt..."
"Nee, " zegt de dokter, "normale mensen halen gewoon de stop eruit. Wilt U een bed bij het raam of in het midden?"

Een kind zit na school zijn huiswerk te maken met een Parker (voor gen Z en later: nen dure stylo uit de jaren stillekes)

De vader komt thuis en ziet dat.
"Awel" zegt ie, "waar heb je dat gehaald?"

waarop die kleine: "ik heb die van mijn buurman in de klas gepikt"

De vader schiet in een colère

Gij godverdomse dief, bandiet, en hebben wij u niet beter grootgebracht? Dat is diefstal, dat is stelen, dat is een zonde!!!!!!!
Kom, geef die pen maar langs hier, ik zal ze terugbezorgen aan zijn mama, gij vuilen dief!

Als je dat écht nodig heb, vraag het aan mij....

... dan breng ik da mee van mijn werk :p

3 vrouwen zitten op de vlieger, een Marokkaanse, een Belgische en een Nigeriaanse.

Plots begint de vlieger naar beneden te gaan, piloot is de controle kwijt en ze zijn aan 't neerstorten.

De Belgische dame begint haar vlug te schminken waarop de andere 2 vragen waarom ze dat doet.
'Eens neergestort zullen ze eerst de knapste van het vliegtuig proberen te redden!' roept ze.

Daarop begint de Marokkaanse al haar dure sierraden aan te doen. Oorringen, ketting, ringen, enz. waarop de andere vragen waarom ze dat doet.
'Eens neergestort zullen ze natuurlijk eerst de rijkste van het vliegtuig proberen te redden!' roept ze.

De Nigeriaanse dame staat recht en trekt haar broek naar beneden. Ze buigt voorover en duwt haar kont ferm tegen het raam van het vliegtuig waarop de andere 2 vragen waarom ze dat doet.
't Eerste wat ze gaan doen als we neergestort zijn is zoeken naar de zwarte doos!' roept ze.

Er zit ne vent op café met maar 1 arm. Aan den toog is hij wilde verhalen aan het vertellen tegen zijn mede tooghangers.

Zegt hij; 'Ik ben zo ooit ook eens in het amazonewoud terecht gekomen en was mij een weg door de jungle aan het banen. Plots zie ik links van mij een leeuw in een boom zitten en rechts van mij van 't zelfde! Die leeuwen zien mij en tegelijkertijd springen ze naar me toe. Ik ben meteen achteruit gesprongen, elk hun kop vastgepakt en heb ze KOP AAN KOP geslagen!'

Waarop er één van de tooghangers zegt: 'Maar? Dat kan toch helemaal niet, ge hebt maar 1 arm?!'

Zegt die kerel: 'Weet je dat je daar op zo'n moment niet bij stilstaat!?'

Een trucker zit in een café wanneer zijn oog op het volgende bord met aanbiedingen valt:
- bier en fris: €!2,50
- broodje kip: € 4,75
- masturberen: € 15

De trucker vraag aan de zeer aantrekkelijke blonde dame aan de bar:
‘Zeg vrouwke, doe jij zelf die masturbaties?’
Met een zwoele blik antwoordt ze:
‘Jazeker, mooie man’

‘oke’: zegt de trucker. ‘Zou je dan even snel je handen willen wassen, want ik wil graag een broodje kip’

Op 't werk is er een collega en die haar vagina trekt helemaal dicht wanneer ze seks heeft, wat blijkbaar enorm pijnlijk is. Zeldzame aandoening waardoor ze eigenlijk geen seks kan hebben zonder erge pijn.

Ze is vegan ook.

Dus gelijk langs welke kant je er vlees insteekt, ze begint te wenen.

Op 't werk is er een collega en die haar vagina trekt helemaal dicht wanneer ze seks heeft, wat blijkbaar enorm pijnlijk is. Zeldzame aandoening waardoor ze eigenlijk geen seks kan hebben zonder erge pijn.

Ze is vegan ook.

Dus gelijk langs welke kant je er vlees insteekt, ze begint te wenen.
En de anus mag nie meespelen?

Terug
Bovenaan