Flauwe moppen

IMG-20241004-WA0023.jpg

Wanneer je net een prostaat onderzoek gehad hebt en je de onderzoeker naar buiten ziet gaan en net een verpleegster ziet binnen komen die zich luidop af vraagt, wie was dat?

Een Arabier komt een café binnen en bekijkt een man met een keppeltje op zijn hoofd aan het eind van de toog.
Hij roept heel luid: "Rondje voor iedereen,
behalve voor die jood daar!"
Als iedereen zijn drank gekregen heeft,
bekijkt de jood hem met een grote glimlach en zegt: "Dank u wel."
Dat ergert de Arabier, en nog luider dan de eerste keer roept hij: "Geef iedereen nogmaals wat te drinken, maar die jood daar krijgt niks!"
Iedereen wordt bediend en … de jood bedankt hem nog vriendelijker dan eerst.
De Arabier leunt naar voren en vraagt de vrouw achter de bar: "Is die jood soms achterlijk dat ie mij bedankt?”
"Nee, zegt ze, hij is de eigenaar van ’t café.”

Wanneer je net een prostaat onderzoek gehad hebt en je de onderzoeker naar buiten ziet gaan en net een verpleegster ziet binnen komen die zich luidop af vraagt, wie was dat?
Ik moest overlaatst ook een prostaatonderzoek ondergaan.
Hoor ik die dokter plots zeggen: "niets van aantrekken, een erectie krijgen tijdens een prostaatonderzoek is perfect normaal, geen zorgen". Toen ik zei dat ik helemaal geen erectie had zei hij: "Ooh sorry, ik was tegen mezelf bezig".

What do you call a soldier with no legs?
Arm-y

Hoe noem je een soldaat die doodgebloed is?
Leger

Wat krijg je als je een vlieg zijn vleugels uittrekt?

een loop

en als je ook de poten uittrekt?

een lig

uit een facebook post uit conservatieve hoek:

"als abortus moord is,
dan is een pijpbeurt kannibalisme" !

niet echt zeker als dit als (flauwe) grap bedoeld is, maar die persoon meende het (had ik de indruk)

Fonske, een man van 70, woont in een vervallen boerderijtje zijn kinderen proberen hem al langer in een rusthuis te krijgen maar hij wil niet wijken.
Op een dag kijkt hij toch eens naar het foldertje dat zijn kinderen hem gegeven hebben, niet buiten zonder begeleiding, ontbijt om 7u30, geen relaties met medebewoners, van 8u tot 11u30 op uw kamertje blijven, verboden te masturberen, hij ziet het allemaal niet zitten.
Op een dag valt zijn dak in van zijn hoeve en heeft hij niet veel keuze meer, hij verhuist naar het rusthuis.
Net na het ontbijt zit hij op zijn kamertje uit het raam te staren wanneer een jong wulpse deerne voorbij komt gejogd.
Opeens voelt hij in zijn broek een erectie, hij kijkt naar het foldertje en denkt ach ze komen er toch niet achter en kruipt terug in zijn bedje en begint met zijn flieterke te spelen.
Op dat moment komt de verpleegster binnen en die ziet wat Fonske bezig is.
Ze trekt het laken van zijn bed en begint te pijpen. Fonske gelooft niet wat hem overkomt en kan zich niet meer houden en komt klaar waarna de verpleegster alles doorslikt.
Amaai zei Fonske : als ik dat had geweten was ik veel eerder naar een rusthuis gekomen!
Maar nee zegt de verpleegster : je mag niet masturberen!
Maar waarom heb je me dan gepijpt vraagt Fons?
Omdat we onderbemand zijn en het is rapper doorgeslikt dan propere lakens gelegd!

Dokteres: vertel me uw probleem, en ik ga het onderzoeken.

Patiënt: mijn vrouw zegt dat mijn lul vreemd smaakt.

Laatst bewerkt:
Een Amerikaan is zo ten tijde van de presidentsverkiezingen in China voor zijn werk. Hij is wel eens nieuwsgierig naar hoe het daar gesteld is met de democratie in China dus de eerste de beste chinees die hij tegenkomt houdt hij tegen en vraagt: hello Sir, do you have elections?
Antwoord van de chinees: yes, yes, evely molning.

Terug
Bovenaan