Flauwe moppen

2 vrouwen zitten op een terrasje.
Een van de vrouwen ziet haar man aan de overkant met een bos bloemen lopen.
'Pffff, ik moet vanavond weer met m'n benen gaan open liggen.
Zegt de andere vrouw : Hebben jullie geen bloemenvaas ?
 
Een hoertje in Brussel bedenkt een geniale actie voor het komende EK. Ze laat links op haar bovenbeen Ronaldo tattooeren en aan de rechterkant Lewandowski. Als men één van de tattoos raadt mag men een gratis beurt verwachten.
Dus bon niet veel later komt daar een typische Hollander binnen, leest iets van gratis, de vrouw trekt haar kleedje naar boven laat haar tattoos zien maar de man is geen voetbalkenner. Dus helaas geen gratis rit.

Vluchteling komt zijn kans wagen, weer die rok naar boven, ook hij kan geen van de twee tattoos herkennen.
Het meisje van plezier snapt er niets meer van en gooit het over een andere boeg. Gewone Belgen. Dus ok er stapt een twintiger binnen en ze legt de actie uit en weer haar rok naar boven. De man kijkt 5 minuten en zegt: " kijk de linkse en de rechtse ken ik niet, maar de middelste moet ongetwijfeld Fellaini zijn."
 

Is dit een flauwe grap? :crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy:
Jurgen zei me daarstraks dat hij het niet grappig vond en dat hij ook een aanslag op haar zal plegen.
 
Op wereld vrouwendag zitten er drie mannen een paar pintjes te drinken, terwijl vrouwlief naar een Tupperware avond is. En een van de mannen begint ter gelegenheid van de speciale dag zijn vrouw wat te bestoefen maar jongetjes blijven jongetjes en ze doen dat aan de hand van een merken van wagens van de wagen. Hij zegt plotseling mijn vrouw dat is gelijk ne Porsche, zo schoon gestroomlijnd dat ze is , daar kan ik mij uren mee amuseren.

Den tweede die zijn vlam nog maar een paar maanden kent omschrijft haar als ne Volkswagen deze zou staan voor zuinig en betrouwbaar.

De langst getrouwde van den hoop drinkt rustig zijn pint verder op en zegt tegen de mannen dat hij de verkeerde keuze heeft gemaakt, zijn vrouw heeft de carrosserie van een brandweerwagen, ze maakt ook het eentonige geluid: doeditdoedatdoeditdoedatdoeditdoedat etc
 
ZQxMNBWdnd-2.png
 
Een anesthesist zit in een vliegtuig.
Plots roept een stewardess: is er hier een anesthesist in het vliegtuig.
Ja, roept de anesthesist, wat is het probleem?
Wil je meekomen, vraagt de stewardess, want er is een probleem in first class.

De stewardess brengt de anesthesist tot bij een man in first class.
Wat kan ik voor u doen, vraagt de anesthesist aan de andere passagier.
Dan zegt die man:
Ik ben chirurg. Zou u het lampje hierboven goed kunnen zetten, ik kan mijn krant niet goed lezen.
 
Terug
Bovenaan