Flauwe moppen

Op een voetbalveld met den bal in het midden staat op enen hoek Sinterklaas, den tweeden hoek God, den derden hoek ne slimmen Hollander en de laatsten hoek nen dommen Hollander. Wie geraakt het eerste bij den bal?

Den dommen Hollander. De andere drie bestaan niet.
 
Er loopt een dom blondje op straat met twee verschillende schoenen aan haar voeten.
Onderweg komt ze haar vriendin een brunette tegen.
Zegt de brunette: “Je hebt twee verschillende schoenen aan.”
Antwoord het blondje: “Ik begrijp er niks van, ik heb thuis nog zo’n paar staan.”
 
Er gaan 3 Vampieren naart café (speelt zich voor Corona af), na een paar minuten komt den ober komt langs om te bestellen;

Den eerste zegt: “voor mij een pintje bloed”
Den tweede zegt: “voor mij een halve liter bloed, kheb wa meer dorst dan mijne copain”
Den derde zegt: “pff euh... ja voor mij een glas warm water”

Die ander 2 kijken eens na elkaar me nen blik van: “wa voor ne platte sjarel hebben wij hier nu meegepakt”

Soit, den ober brengt de bestelling, die mee zen glas water begint in zenne zak te rammelen op zoek naar iets, en haalt ne gebruikte tampon boven.

“Ja sorry gasten ik ga vandaag nen thee drinken want ik ben wa verkouden”
 
Laatst bewerkt:
Er gaat ne kerel naar de hoeren, mens spreekt gebrekkig engels en vraagt aan het meisje da hem gekozen heeft:
- "how much price for fuck?"
-- "€50 is the price", zegt ze (van horen zeggen)

Oke, geen probleem voor die kerel, en hij begint eraan.
Da meisje begint na nen tijd te kreunen, en die kerel vraagt:

- "Are you finish?"
-- "No, keep going!" zegt ze

Soit, die kerel doet verder en ze begint opnieuw te kreunen:

- "Are you finish?", vraagt hem opnieuw
-- No no, keep going!!

Mens doet verder zen best en deze keer begint ze te kreunen en te kronkelen:

- "Are you finish?"
-- "No goddammit, stop asking, I'm Swedish!"
 
Op nummer 18 woont Batman, op nummer 22 woont Superman, op nummer 24 woont Aquaman, en aan de overkant van de straat op nummer 21 woont Spiderman... Maar wie woont er dan op nummer 20?

Buurman
 
Terug
Bovenaan