First Dates

ÉÉN First Dates

Waarom zou die niet bij mij passen?
Maar niet getreurd, kheb nog niet gehoord van @Heroixx

Ik volg je al sinds 9L...

Maar is die griet niet super avontuurlijk?
Kamperen in haar busje, motorrijden, flik....

Als ik mij goed herinner heb jij al moeite met iemand gewoon eens aan te spreken?

Tenzij dat dit de laatste jaren allemaal gewijzigd is natuurlijk.


@Heroixx Zou ze beter aan mij voorstellen ik rij zelf met de moto en ben van de geburen :rofl:
 
@Z3r0: daarmee is toch niet gezegd dat het niet zou matchen? Je moet imo niet noodzakelijk dezelfde interesses hebben, al moeten er vanzelfsprekend wel enkele aanrakingspunten zijn (maar dat kan ook op andere vlakken).

Dat is in mijn ogen dan ook het 'probleem' met First Dates: persoon x vindt motorrijden leuk? Ah dan zetten we daar iemand bij die ook met de motor rijdt. Mariette vindt zingen en toneel leuk? Dan zetten we daar Hugo bij wiens passie musical is. Etc..

Dezelfde hobby's en interesses hebben zijn geen criteria om mensen met elkaar te laten matchen. Dat blijkt goed uit de flauwe succesratio van dit programma..
 
@Z3r0: daarmee is toch niet gezegd dat het niet zou matchen? Je moet imo niet noodzakelijk dezelfde interesses hebben, al moeten er vanzelfsprekend wel enkele aanrakingspunten zijn (maar dat kan ook op andere vlakken).

Dat is in mijn ogen dan ook het 'probleem' met First Dates: persoon x vindt motorrijden leuk? Ah dan zetten we daar iemand bij die ook met de motor rijdt. Mariette vindt zingen en toneel leuk? Dan zetten we daar Hugo bij wiens passie musical is. Etc..

Dezelfde hobby's en interesses hebben zijn geen criteria om mensen met elkaar te laten matchen. Dat blijkt goed uit de flauwe succesratio van dit programma..


Akkoord maar een avonturier a fond bij een huismus zetten lijkt mij ook niet het strakste plan.
 
Dat is in mijn ogen dan ook het 'probleem' met First Dates: persoon x vindt motorrijden leuk? Ah dan zetten we daar iemand bij die ook met de motor rijdt. Mariette vindt zingen en toneel leuk? Dan zetten we daar Hugo bij wiens passie musical is. Etc..

Dezelfde hobby's en interesses hebben zijn geen criteria om mensen met elkaar te laten matchen. Dat blijkt goed uit de flauwe succesratio van dit programma..

Voor mij één van de redenen dat ik de interesse zowat verloren heb. "Oh gij rijdt OOK met paarden? En gij hebt OOK exacte wetenschap X Y Z gestudeerd? Moh!"
 
Ik zou er zot van komen moest ik zo achtervolgt worden na een tv-ervaring

Vooral deze zin viel me op
Zij studeerde fysica, hij wiskunde. En het belangrijkste: de chemie zat goed.
 
Ik vond het wat vreemd wat die zei “de afstand”.

Man, zelf ik de grootste huismus van het Westelijk halffront zou een uur willen rijden met een auto om naar uw vriendin/lief te gaan. Als dat de ware is ja hoor.
(niet elke dag natuurlijk op en af met huidige benzineprijzen)

Flauw excuus van die kerel
 
Ik vond het wat vreemd wat die zei “de afstand”.

Man, zelf ik de grootste huismus van het Westelijk halffront zou een uur willen rijden met een auto om naar uw vriendin/lief te gaan. Als dat de ware is ja hoor.
(niet elke dag natuurlijk op en af met huidige benzineprijzen)

Flauw excuus van die kerel

Schoon madam, kzou wel ja zeggen :)
 
Ze was er precies wel wat van aangedaan, zag je achteraf
 
Terug
Bovenaan