First Dates

ÉÉN First Dates

Sorry ik volg het programma niet. Een beetje meer uitleg aub? :tongue:

Man en vrouw, beiden gepensioneerd, hadden een op zich wel cava date en opeens zegt de vrouw out of the blue dat "ze geen persoon voor seks" is, als in dat ze daar gewoon geen behoefte meer in heeft. Op zich imo weinig verkeerd mee dat die vrouw dat zei. Op die leeftijd kunnen er wel meerdere redenen zijn waarom ge dat niet meer kunt/wilt dus dan is het op zich wel beter om dat meteen te vertellen zodat de ander partij weet waar hij aan toe is.
 
"Ik ben geen persoon voor seks" - mijne cola uitgespuwd van 't lachen
wat een figuur :rofl: , nog nooit iemand gezien die zichzelf zo serieus nam

Was wel efkes een "moment" ja. Maar dat hele mens... Bah. Precies zo een aristocrate die het allemaal zo bekakt mogelijk moest houden. Je zou nog bijna verwacht hebben dat ze in het Frans begon te spreken.

Die rosse kerel vond ik wel de max. Nam zichzelf heel wat minder serieus, grappig en spitsvondig ("Zeker dat ge niemand anders wilt? Anders kijk ik eens rond of ik iets kan regelen he"). Precies wel Philippe Geubels toen em zijn mond opendeed 😀 . Moet wel nog iets doen aan zijn klederdracht. Je moet bij zo'n date nu niet in kostuum aankomen maar dat T-shirt was wel heel sjofel...
 
Was wel efkes een "moment" ja. Maar dat hele mens... Bah. Precies zo een aristocrate die het allemaal zo bekakt mogelijk moest houden. Je zou nog bijna verwacht hebben dat ze in het Frans begon te spreken.

Die rosse kerel vond ik wel de max. Nam zichzelf heel wat minder serieus, grappig en spitsvondig ("Zeker dat ge niemand anders wilt? Anders kijk ik eens rond of ik iets kan regelen he"). Precies wel Philippe Geubels toen em zijn mond opendeed 😀 . Moet wel nog iets doen aan zijn klederdracht. Je moet bij zo'n date nu niet in kostuum aankomen maar dat T-shirt was wel heel sjofel...
Gohja, dat mens was ook gewoon wat bekakt natuurlijk. Een VLD-politica uit Brussel die nu in Meise woont, voorbij de pensioenleeftijd, en ze vond het belangrijk dat hij ook goed Frans kon. Voldeed toch wel aan het stereotype vond ik.

Die kerel vond ik inderdaad geweldig. De kledij gohja, beetje what you see is what you get, ik vermoed dat die privé niet dikwijls een hemd of iets formeler zal dragen. Als die effectief maar 1 uur had geslapen zoals hij zei, sterk.
 
Qua kledij vind ik ook dat je moet dragen waar je jezelf goed in voelt.
Waarom deftig en volledig opgesmukt voor de dag komen als je dat anders nooit doet. Geeft ook alleen maar een verkeerd beeld, vind ik dan

Grappig persoon wel 😛
 
Qua kledij vind ik ook dat je moet dragen waar je jezelf goed in voelt.
Waarom deftig en volledig opgesmukt voor de dag komen als je dat anders nooit doet. Geeft ook alleen maar een verkeerd beeld, vind ik dan

Ja, in het algemeen ga ik akkoord hoor. Maar dat was nu toch echt wel een vod 🙂
 
Die rosse met dat meisje met haar gekleurd haar was wel een leuke match ja. Moge ze samen gelukkig worden. 2 lieve mensen.

Die gepensioneerde politica, wat was me dat. Haar toekomstige moest verschillende talen kunnen spreken :wtf:
 
Blijft bijzonder dat ze de Vlaamse versie ondertitelen terwijl de Britten en Nederlanders met hun serie dat niet doen.

zijn wij doof misschien?
 
Diene slechtziende/blinde mens van 80 jaar, wat een enorm schone mens, zoveel inzet, positiviteit, indrukwekkend
Die match was toch ook waanzinnig goed: iemand die met blinden werkte, iemand van Hongarije, ook met muziek bezig
 
Was wel efkes een "moment" ja. Maar dat hele mens... Bah. Precies zo een aristocrate die het allemaal zo bekakt mogelijk moest houden. Je zou nog bijna verwacht hebben dat ze in het Frans begon te spreken.

Die rosse kerel vond ik wel de max. Nam zichzelf heel wat minder serieus, grappig en spitsvondig ("Zeker dat ge niemand anders wilt? Anders kijk ik eens rond of ik iets kan regelen he"). Precies wel Philippe Geubels toen em zijn mond opendeed 😀 . Moet wel nog iets doen aan zijn klederdracht. Je moet bij zo'n date nu niet in kostuum aankomen maar dat T-shirt was wel heel sjofel...
Idd, wat een kakwijf 🤮

En de imitator van Geubels idd 😂
 
Diene slechtziende/blinde mens van 80 jaar, wat een enorm schone mens, zoveel inzet, positiviteit, indrukwekkend
Die match was toch ook waanzinnig goed: iemand die met blinden werkte, iemand van Hongarije, ook met muziek bezig
Inderdaad, was er zelf ook van ontroerd. Super dat die elkaar gevonden hebben.
 
Blijft bijzonder dat ze de Vlaamse versie ondertitelen terwijl de Britten en Nederlanders met hun serie dat niet doen.

zijn wij doof misschien?

Ik was toch blij dat er ondertitels waren bij die West-Vlaamse verpleegster.

Ook enorme afknapper dat plat accent, wauw.
 
Terug
Bovenaan