First Dates

ÉÉN First Dates

Gisteren toevallig een stuk gezien. Een kerel zegt dat hij geen alcohol drinkt omdat hij gezien heeft hoe het een leven kan vernietigen.

Zijn date belt later naar haar ma: OMG diene drinkt dus niet eeeey :unsure:
 
Mijn linkerbal is moes, maar ik kan wel nog een erectie krijgen.. @Tonerider je ziet dat de hoop voor jou nog lang niet verloren is zolang er zulke figuren rond lopen.
 
Ik denk dat er hier weinig mensen zich kunnen inbeelden om te beseffen dat 22 jaar van je leven een leugen is. Het was inderdaad een raar moment, maar het lijkt mij een gevoelige man die wat tegenslag heeft gehad en het niet zo goed kan plaatsen.
Zijn date belt later naar haar ma: OMG diene drinkt dus niet eeeey
:unsure:
Dit vond ik dan 1000 keer erger :help:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb eens dien Teens versie opgezet. Wat een vreselijk concept. Doe dan maar de gewone versie. Ik ben vast ook niet het doelpubliek met al hun flashy kleurtjes.
 
Vind dat wel een leuk programma om te zien, sommigen worden wel echt goed gematched. En soms idd zeer vreemde figuren, maar die worden dan ook aan iemand speciaal gekoppeld.

Eigenlijk zou'k daar best graag eens aan meedoen, maar dan niet op tv.

En eerlijk is eerlijk, wat een hottie is die barman toch. Toch aangenaam om naar te kijken 🤣
 
Heeft die nieuwe ober zelf meegedaan aan het programma of iets anders op TV?
Hij kwam me "bekend" voor.
 
Op uw 1e date benadrukken dat ge wanhopig zijt en dan ook nog over uw ballen beginnen, da's game over 😅

Ik vind het ook toch altijd wat raar als ene met een stevige bierbuik zegt dat hij "een slanke vrouw" wil.
Hou jezelf aan dezelfde standaarden, denk ik dan.

De moesballen zijn wel een instant classic voor de Vlaamse tv.

(Ja sorry, ik ben nu pas mee)
 
Terug
Bovenaan