First Dates

ÉÉN First Dates

Hopelijk zitten zijn honden niet in 't asiel nu maar hij zal wel tijd gehad hebben om een oplossing te zoeken. Zou mooi zijn moest zij hen in huis gehaald hebben :)
 
Die Paul z'n intro gezien, wat die allemaal moest meemaken met z'n ex, en dan over z'n reizen en asielhonden die hij in huis haalde... zag er mij echt ne goeie gast uit. Helaas, only the good die young. Rip dude.
 
Die 2 pubers hebben zich van versie gemist?
Hobby: feesten.
Hoeveel pinten en cocktails heeft die kerel wel niet soldaat gemaakt? Marginaal, maar ja 2 personen zonder inhoud :ROFLMAO:
 
Net de aflevering gezien, echt zo erg van Paul. Dat had echt iets geworden tussen die twee volgens mij. Zo triest.
 
Die twee tieners waren idd cringe. Maar denk dat we allemaal wel op een moment zo zijn geweest :D. Erg van Paul, zag er zo een aangename en warme mens uit.
 
Marginaal zou ik dat nu niet noemen, gewoon veel te jong (van geest) nog.
Nog geen inhoud op dat moment.

Bij die Paul, amai ja, het kan snel gaan... gek. :(
 
Die 2 pubers hebben zich van versie gemist?
Hobby: feesten.
Hoeveel pinten en cocktails heeft die kerel wel niet soldaat gemaakt? Marginaal, maar ja 2 personen zonder inhoud :ROFLMAO:

Goh uiteindelijk zullen ze niet zo veel verschillen van de meesten op die leeftijd zeker?
Ik denk echter dat de gemiddelde 18-jarigen gewoon voor een ander "kader" kiezen als ze op date gaan.
 
Goh uiteindelijk zullen ze niet zo veel verschillen van de meesten op die leeftijd zeker?
Ik denk echter dat de gemiddelde 18-jarigen gewoon voor een ander "kader" kiezen als ze op date gaan.
Gohja, dat zal waarschijnlijk wel zijn.
Die jongen geeft zelf aan dat liefde totaal onbelangrijk is, dus vind ik dat wat jammer van de zendtijd 😛
 
Gohja, dat zal waarschijnlijk wel zijn.
Die jongen geeft zelf aan dat liefde totaal onbelangrijk is, dus vind ik dat wat jammer van de zendtijd 😛

Bwa die variatie maakt het programma juist leuk. Mensen die er al een huwelijk hebben op zitten vs. jeugdige onbezonnenheid.
 
ik heb net die aflevering gezien van dienen wanhopige, verliefde vent met moesige teelbal. Ik heb nog nooit zo hard gecringed en ik kijk nochtans naar Cupido Ofzo 😭😭😭
 
ik heb net die aflevering gezien van dienen wanhopige, verliefde vent met moesige teelbal. Ik heb nog nooit zo hard gecringed en ik kijk nochtans naar Cupido Ofzo 😭😭😭

Ik net een aflevering gezien met een serieus gesprek over kristaltherapie. En waarin de term "cis-gender heteroman" mij stilaan oud deed voelen.
 
Verder aan het inhalen. De toffe jongen van vandaag studeert "Social media".

Dat zijn studies tegenwoordig blijkbaar. "Mijn topvak is Facebook!"
 
Deze week op NL echt vrij hilarisch en trieste dat gezien. De eene was iemand zonder vertrouwen en zo beetje nog nog vouw en die andere was een rapper en alles wat die zegde deed die in rap vorm met bij horende bewegingen.
Ik vind het niet direct terug op YT
 
Terug
Bovenaan